Men shit vad patetiskt att sitta och bråka online om vilken drog som är bättre än den andra.....
När jag höll på från ålder 11-24 ( har precis lagt av med missbruk ) så var det opiater varenda dag och kodein var väl favoriten... möjligtvis för att mina tonårsidoler drack Lean och printade in det i hjärnan på mig.
Cannabis var också en daglig grej och senare kom bensodiazepiner in i bilden och det var då det spårade ur och konsekvenserna från flera år sedan kommer fortfarande än idag, Kalle anka rån bland annat som man åkt dit på när man trott att man varit osynlig på xanoren....
Idag Missbrukar jag inte droger utan tar någonting ibland, sist var det MXiPR vilket är en dissociativ drog likt ketamin och detta var rätt så häftigt att hamna i hålet bland planeter och forntida egyptiska skrifter och pyramider
Mitt tips till alla som håller på att trilla dit är att inte använda droger dagligen, så fort du börjar tänka ”så här vill jag må varenda dag” så kom ihåg att att må på det viset varenda dag inte är kul Och bringar med sig psykisk och i de flesta fall ekonomisk missär
Håll er till Cannabis och trippar kids, om ni klarar av det dvs✌🏼✌🏼
Någon gång i veckan det vill säga! Låt inte någon säga till dig vad som är bäst eller sämst, gör egen research men gör det på ett säkert sätt.