Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-01, 19:13
  #61
Medlem
Clawdices avatar
Pyramidspelet är nu väldigt svårt att hålla vid liv länge till, så därför hittar man på lite olika kriser, typ Klimathot, IS, Corona osv, för att man ska kunna implementera ett nytt system med samma människor vid rodret.

Det kommer aldrig att funka. Kanske hade folk accepterat de om de hade varit ärliga om hur fan saker och ting sett ut genom åren.
Citera
2020-11-01, 21:20
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilaViola74
Halloj!

Det snackas ofta om "The Great Reset"...

Det verkar vara någon form av "erkänd" New World Order intåg...

Alltså... istället för att säga... nu inför vi New World Order så folket slår tillbaka så säger man "The Great Reset" så folket istället välkomnar New World Order...

Vad är "the basics"? vad handlar det hela om... mer eller mindre? vad kommer att göras?

Corona är en pusselbit...

hihi
Du kan läsa på länsstyrelsens sida om agenda30....och nej, det är ingen konspirationsteori..🙄
Citera
2020-11-01, 21:33
  #63
Medlem
oshin.cantwells avatar
Ansiktsigenkänningskameror överallt. Och alla kommer tvingas bära mask.
Citera
2020-11-02, 08:13
  #64
Avstängd
Mest oroande är deras seriösa planer på att minska befolkningen. Vissa pratar om att sänka den till 1 miljard totalt, helt sjukt. Satanister är så oändligt jävla sinnessjuka.
Citera
2020-11-02, 09:58
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Grejen är ju dock att Kina och Ryssland aldrig har varit kommunistiska, det har varit diktaturer där proletariatet inte har fått styra. Går inte att kalla det kommunism när kärnan i kommunismen, proletariatet, inte har något att säga till om. Kommunism funkar absolut på papper ja, och det kommer funka när det provas på allvar också då det förr eller senare kommer behövas ett system för att reparera de skador som kapitalismen har åsamkat

Det gamla vanliga "det var inte riktig kommunism".
Citera
2020-11-02, 12:16
  #66
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clawdice
Pyramidspelet är nu väldigt svårt att hålla vid liv länge till, så därför hittar man på lite olika kriser, typ Klimathot, IS, Corona osv, för att man ska kunna implementera ett nytt system med samma människor vid rodret.

Det kommer aldrig att funka. Kanske hade folk accepterat de om de hade varit ärliga om hur fan saker och ting sett ut genom åren.
Jag håller med om det.

IT har gjort att vi kan övervakas mycket mer. Men vi kan också se lite mer av vad som händer runt oss. Jag tror det är detta som utlöst att makthavarna nu känner sig tvingade att ta fram stöveln, med mötesförbud, reseförbud etc.

Det är inte Ursula von der Leyen och Ylva Johansson som stövlar över Europa nu. Vem som kontrollerar dem vet vi inte. Men de egentliga bossarna lär väl aldrig träda fram. Allt bygger ju på att vi har så fin demokratur, jag menar demokrati.
__________________
Senast redigerad av wwr 2020-11-02 kl. 12:18.
Citera
2020-11-02, 17:15
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Jag håller med om det.

IT har gjort att vi kan övervakas mycket mer. Men vi kan också se lite mer av vad som händer runt oss. Jag tror det är detta som utlöst att makthavarna nu känner sig tvingade att ta fram stöveln, med mötesförbud, reseförbud etc.

Det är inte Ursula von der Leyen och Ylva Johansson som stövlar över Europa nu. Vem som kontrollerar dem vet vi inte. Men de egentliga bossarna lär väl aldrig träda fram. Allt bygger ju på att vi har så fin demokratur, jag menar demokrati.



??? Var så vänlig och läs tråden. Idag vet vi sannerligen vilka som styr oss. Inga hemligheter alls. Allt ligger vidöppet på internet.
Citera
2020-11-02, 18:17
  #68
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
??? Var så vänlig och läs tråden. Idag vet vi sannerligen vilka som styr oss. Inga hemligheter alls. Allt ligger vidöppet på internet.
Just nu hinner jag inte diskutera. Men har du svar på frågan så ge det. Man kan inte bara acceptera vilka konspirationsteorier som helst. Vem beslutar t.ex vilket material världspressen samstämmigt framför? Om man anser att Corona ingår i "Reset" - vem beslutade att ingen stor tidning på allvar får ifrågasätta "den anda vågen"? etc
Citera
2020-11-02, 18:24
  #69
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Tror du menar Greta reste. Hon reste ju över Atlanten och det hela var uppenbarligen en del av NWOs plan
Citera
2020-11-03, 07:16
  #70
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
Mest oroande är deras seriösa planer på att minska befolkningen. Vissa pratar om att sänka den till 1 miljard totalt, helt sjukt. Satanister är så oändligt jävla sinnessjuka.

Är det inte 500M som gäller?
Med tanke på att vi är 7.5 miljarder på planeten idag, så handlar det alltså om att döda 14/15(ca 90%) av jordens befolkning, för att nå målet om 500 miljoner.
Citera
2020-11-03, 07:19
  #71
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Är det inte 500M som gäller?
Med tanke på att vi är 7.5 miljarder på planeten idag, så handlar det alltså om att döda 14/15(ca 90%) av jordens befolkning, för att nå målet om 500 miljoner.
Ja så kan det vara med tanke hur radikalt cp-störda alla i WEF är så skulle det inte förvåna mig. Världen är nog rätt öde efter 2030 gissar jag på.
Ingenting sker av en slump, allt är mer eller mindre olika judiska terrordåd.
Citera
2020-11-03, 07:24
  #72
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Just nu hinner jag inte diskutera. Men har du svar på frågan så ge det. Man kan inte bara acceptera vilka konspirationsteorier som helst. Vem beslutar t.ex vilket material världspressen samstämmigt framför? Om man anser att Corona ingår i "Reset" - vem beslutade att ingen stor tidning på allvar får ifrågasätta "den anda vågen"? etc
För att de är i samarbete med varandra och jobbar efter kommunismens agenda. De tidningar som inte förstår det får mindre stöd och de som det går bra för tror att kommunismen är nåt bra när de i själva verket får finansiering av globalistjudarna.
Varför man beslutade vem som får ifrågasätta är att ovissheten kring viruset är stor (inte för mig dock) och därför censurerar man de som har otvetydiga teorier kring viruset.

Viruset existerar inte. Det är en lögn alltihop. Kina och Ryssland vet om det här och kommer kriga för att störta the great reset.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback