Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Jag tycker det är rätt kul att slå hål på myter, desinformation och lögner. Och, som jag många gånger skrivit, så vill jag inte ha en värld där konspirationsteorier får stå helt oemotsagda - den dag mina barn tar till sig sånt på nätet och kommer hem och babblar om chemtrails eller liknande är min största fasa...
Nä, det handlar knappast om mig - då skulle jag inte välja ett anonymt forum - är ju ganska svårt att bli uppmärksammad för den man är här. Dessutom skulle jag garanterat inte välja debunking - jag hade valt att gå full retard istället om jag var ute efter ryggdunkningar, jag provade en gång för många år sen av nyfikenhet och jäklar vilken uppskattning och sammanslutning det är på ”den sidan” av tanketräsket - pm bara dundrade in från dag ett, och det kan jag garantera dig att de inte gör om du väljer att ifrågasätta fantasierna..
Problemet är att du gör det med ett visst mått av hybris, näsan i vädret och
Jesuskomplex.
Du är otrevlig, och förmer än alla andra!
Du verkar inte förstå att det finns jättemånga av oss här inne som faktiskt gillar att spekulera, läsa om och på gällande konspirationer.
Men du generaliserar friskt och antar att alla är dumma i huvudet och ska läggas in på psyket, bara för att dom har en alternativ åsikt än din.
Jag hoppas att du lär dina barn ödmjukhet, för världen behöver definitivt inte mer självgoda mobbare med en falsk känsla av vad som är rätt och riktigt.