2020-11-06, 19:39
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
om Trump vinner allt utom PA så blir det 253 - 265, ingen vinner.

Biden har 253 just nu - utan PA. Med PA har han 273.
2020-11-06, 19:40
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Han är stark, stabil i alla tal o tydlig! Så JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ställ skojaren trump inför riskrätt för vad han gjort med landet, en pedofil o kuf med bögfrisyr

Haha, okey - då vet jag att du bara skämtar...
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Tycker du verkligen en halvdöd och dement åldring skall ta över, visserligen bara en potemkinkuliss, då Kamala Harris tar över efter ett litet tag - vill du så gärna ha en rasifierad hora i Vita Huset och som POTUS?
Biden kommer att bli utpressad och tvingad att avgå inom 1-2 år av DNC, och därmed så får USA en president som drygt 3 procent av befolkningen ville ha.

Detta har varit demokraternas plan sedan dag 1, Biden används enbart som en nickdocka.
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Om Biden vinner Pennsylvania, behöver han tex Georgia,Nevada,Arizona? Eller vinner han då?

Biden har vunnit sedan länge... Det stod klart redan igår då det i stort sett bara är demokraternas fästen som är kvar att räkna. *fniss*
2020-11-06, 19:41
Medlem
twoeggss avatar
Biden har redan vunnit eftersom han har Arizona och Nevada. Pennsylvania och Georgia är bara bonus.
Medlem
kato85s avatar
Intressant att se hur tråden har utvecklat sig:

Innan och vid första valdagen så var det mest FB-högern som hade samlat sig här, 99% av inläggen handlade om pro-trump, skrev man den minsta kritik som blev man påhoppad av en 10-15 stycken (kolla de första 500 sidorna)

Dagen efter hade hälften försvunnit, med dem champagnen och bettinghistorierna.
In kom fler Biden-anhängare och debatten blev mera neutraliserad.

Idag känns det nästan som det är 50/50 med pro-bidenoch pro-trump.'

Det intressanta dock är alla MAGA-fans som bara försvann likt troll när solskenet bröt fram
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Arizona + Nevada ger 17

Japp, tror inte någon har påstått annorlunda.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
Om det blir #3 och resultat kastas ut sa blir det inga electorer fran den staten och ingen far 270. Da ar det Pelosi och Huset som rostar. Dar har Trump ingen chans. Om ingen utses blir Pelosi president haha det skulle ge Rep en hjartattack.

Trumpen vet ju att det är kört. Det var kört redan tidig eftermiddag onsdag (svensk tid)

Jag tror han sitter ganska tyst just nu (han sa väl knappt ett ord på 42 timmar) ...

Jag tror han mest funderar på lockdowns och vilka presidential orders han kan göra för att förstöra maximalt för (social) demokraterna.

Jag hade iaf gjort så....

Sen borde han röka fredsbong med Fauci och låta han stänga ner hela Öst och västkust i en brutal lockdown...

Detta skulle ”möra” ner liberalerna duktigt.
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2020-11-06 kl. 19:49.
2020-11-06, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Jag pratar inte om observatörer. Jag pratar om den statliga valmyndighetens representanter.

Ja. Det såg jag väl?

Gäller väl samma sak där som det jag sa innan om vem det är som äger lokalerna?

Det är lite som att du sitter här o påstår att vissa människor inte kan vara korrupta.
Medlem
Det är inget mindre än äkta poesi i realtid och stor underhållning att följa Trumps patetiska dödsryckningar på twitter och i andra uttalanden just nu. Han spottar och fräser, sprutar ur sig extremt sinnessvaga konspirationsteorier, svingar högt och lågt. Varenda slag är dock ett slag rakt ut i tomma luften, vilket alla vet. Ett tydligt tecken på det är vad som händer bland hans partikamrater. En efter en vänder sig nu tunga republikaner mot lillfittan Trumps sjuka rants. Han kommer att gå till historien som västvärldens utan motstycke största rättshaverist någonsin, och de republikanska politiker med minsta tillstymmelse till kognitiv förmåga och konsekvenstänk kommer att försöka distansera sig ordentligt från honom och hela hans presidentskap. Allt annat är ett snabbt och effektivt självmord på den egna karriären.
Wätt naken nu, kejsarn.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tojo
Trump tänkte att det skulle räcka att han hade majoritet i SCOTUS för att de skulle döma allt han vill till hans fördel. Så enkelt är det inte. De kommer inte backa upp en enda grej som lagen inte redan hanterar på egen hand. Efter att alla tveksamma röster tagits bort kommer ändå Biden vinna.

Ni skall börja tänka: Det finns både döda och flyttade Nevada-bor som är republikaner som ändå lyckats rösta på något skumt sätt. Men de rösterna är också för få för att påverka utgången.

Du tror att HD tål hur mycket valfusk som helst🤭😉 Vid varje fusk så kommer ett straff. Allt fusk lär räcka att Trump blir omvald.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Det förändrar fortfarande inte att du skrek hyckleri över något som inte hänt.
Hyckleri att MSM behandlar Hillary och Joe annorlunda mot Trump? Det är väl ett befäst faktum om något och har skett non-stop sedan 2016!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in