2020-11-05, 16:25
Medlem
Varför tar det sådan tid för Nevada att räkna sina röster? Stått still nu i typ 36h. De har kanske 200-300k röster kvar eller kanske tillockmed bara 100K. Så va fan...
2020-11-05, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Aha, visste inte att de dragit undan det.

Det kostar 3 miljoner dollar att göra en omräkning i Wisconsin. Vad jag förstått (kan ha fel) ska man betala i förskott. Och det låter ju troligt.

3 miljoner dollar är en struntsumma. Det betalar Trump ur sin egna ficka om det skulle behövas.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonzichrille
Varför tar det sådan tid för Nevada att räkna sina röster? Stått still nu i typ 36h. De har kanske 200-300k röster kvar eller kanske tillockmed bara 100K. Så va fan...

De skulle återuppta räkningen idag, glömt vilken tid. Ut på google och leta.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:

Läst nånstans tror jag att Nevadas röster ska bli uppdaterade vid 18 eller 21 tiden. Vad det nu betyder?
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
NYT säger 96% klar, politico säger 99%
Vad gäller?

Nyt vet något som Politico inte vet.. än.

De har väl en till säck på G att skotta in, ifall att.

Politico trodde det var sista säcken nyss, men garderade sig med 99% ifall att.

Nyt får information före Politico. De har närmare kontakt med Darth Vader..
Medlem
Citat:
Är det inte sagt sen länge nu att de fortsätter redovisa ikväll kl 18?
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
De som faciliterar valfusk, så klart. DeepState-Demokraternas lakejer/agenter.

Precis mitt inlägg om paranoia står kvar.
2020-11-05, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
3 miljoner dollar är en struntsumma. Det betalar Trump ur sin egna ficka om det skulle behövas.

Har han råd med det? Har ju en del miljardskulder att betala, förstår att han är stressad och vill gärna fortsätta vara president.
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Jag trodde att ironin hade så hög halt av Ferrum att övrig angivelse var icke nödvändig. Men ja, jag var extremt ironisk. För övrigt står jag bakom mitt inlägg.
Jag såg det nu. Skämskudden fram.
Har redan tagit bort texten.

Man är på krigsstigen här.
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
DN duger numera knappt till att slå in fisk i.

De har fört en kampanj mot den av USAs folk demokratiskt valda presidenten i 4 års tid.

DN är med Trumps retorik: Fake news!

Även om det ligger någonting i att processer skadar demokratin så är det inte acceptabelt att döda samt 170 åringar får rösta. Samt andra tveksamheter får förekomma. Någon form av ordning o reda kan man kräva i ett I-land som USA.

Om du googlar ”OSSE us election” kan du hitta exakt samma info från en lång rad källor. Men du kanske inte litar på nån?
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicari0
"ANY VOTE THAT CAME IN AFTER ELECTION DAY WILL NOT BE COUNTED!" -Trump på Twitter.

Är detta något som fastslagits i någon domstol?

För jag såg även att Trumps rådgivare skrev följande ""🚨Massive legal victory in Philly just now. More to follow shortly.🚨"
Trump håller PK 17:30 svensk tid på en kanal nära dig:
Trump håller pressträff

Vid klockan 17.30 svensk tid ska Trump hålla en pressträff i Las Vegas, i delstaten Nevada där rösträkningen fortfarande pågår.

Det sker en halvtimme innan delstatens valmyndighet ska uppdatera valresultatet.

Enligt ett pressutskick från Trumpkampanjen handlar det om ett stort tillkännagivande. Enligt tidigare uppgifter planerar Trump att ta till rättsliga åtgärder mot rösthanteringen.

Biden leder med 8 000 röster när 86 procent av rösterna är räknade. Delstaten har 6 elektorsröster.
https://www.svd.se/rysare-i-usa-folj-presidentvalet-har
Medlem
Trump fuskade för att komma in på college.
Trump fuskade för att slippa undan Vietnam-kriget x 5.
Trump har varit otrogen mot samtliga sina fruar, varav en av dem var gravid under tiden.
Trump startade ett bluffuniversitet och lurade mängder av människor på pengar.
Och Trump försöker nu fuska sig ur en förlust i det amerikanska valet.

Han är en fuskare, en bedragare ända in i benmärgen. I hela sitt liv har han varit det och så även under sitt presidentskap. Ska bli mycket underhållande när åtalsimmuniteten försvinner i januari.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in