2020-10-29, 16:49
Citat:
Ursprungligen postat av NotDead
https://twitter.com/chedetofficial

Malaysias premiärminister, trevlig grabb!

Glömde denna som blev borttagen

"Dr Mahathir Mohamad
@chedetofficial
Svarar
@chedetofficial
12. Muslims have a right to be angry and to kill millions of French people for the massacres of the past"

Riktigt avskum den där
Citera
2020-10-29, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Nu? Det har pågått i flera år. Har du helt glömt av hur många som slaktades i Spanien, Tyskland, England, Frankrike runt 2015?

Jag menade att snart börjar även islamisternas terrordåd emot kristna i Sverige. Bara en tidsfråga. Finns många islamister runt om i landet. Man kommer rikta in sig på kyrkor, söndagsförmiddagar då gudstjänsterna pågår. Jag har den förnimmelsen inom mig. Svenska kyrkan borde anställa beväpnade vakter i storstädernas kyrkor där det är mest besökare.
Citera
2020-10-29, 16:52
Medlem
Corona-Chans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandis96
Fattar inte hur Sverige är så sjukt tryggt när man jämför med länder som Tyskland och Frankrike, trots all invandring.. hade jag besökt dessa länder hade jag varit i flight/fight mode 24/7. Säpo eller vem det nu än är gör ett sjukt bra jobb
Ja det är känt att dom har stoppat flera stycken terrordåd som kunde ha blivit väldigt illa.
Men eftersom att dom jobbar i det dolda så får vi inte veta så mycket om vad som kunde ha hänt och dom skryter inte ofta om vad dom gjort för insatser.
Det är många terrordåd som har stoppats som dom flesta inte ens vet om.
Citera
2020-10-29, 16:54
Medlem
InvisiblePersons avatar
Macron: Frankrike är under angrepp

Citat:
Frankrikes president Emmanuel Macron fördömer attentatet i Nice som han kallar “islamistisk terroristattack”.

Antalet soldater som sätts ut på fransk mark kommer öka från “3000 till 7000”.

– När vi attackeras beror det på våra värderingar av frihet och vår önskan att inte ge efter för terror, säger Macron på presskonferensen.

Säkerheten på landets skolor kommer att stärkas.
Citera
2020-10-29, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Islamisterna har varit i krig med kristna väldigt länge och så länge de finns bättre lämpade offer väljs dessa men inga otrognas liv har något värde enligt dem varför ingen går säker.

En betydande majoritet av medborgarna i Europa vill inte ha med muslimer att göra. Allt går enligt plan. Man väntar på att medborgarna själva ska kräva hårda tag och befogenheter som resulterar i införandet av polisstater. Polisstater som kommer att kontrollera ALLA medborgare, inte bara muslimer och andra terroristbenägna.

Citat:
Ursprungligen postat av Hagall123
Muslimerna är bara ett verktyg för destabilisering i Europa precis som med blm är i USA.

Detta är bibliskt. Det som händer nu och i snar framtid är det som måste ske i den sista av sista tiden. Allt enligt profetiorna och förutsägelserna. Islamisterna är djävulens verktyg. Den som har öron han lyssnar till profetens röst.
Citera
2020-10-29, 16:56
Medlem
Och regimmedia fortsätter förvränga verkligheten för vanligt folk:

Citat:
Den franska presidenten Emmanuel Macron har beordrat att kraftigt förstärka de styrkor som ska skydda viktiga franska platser efter dagens knivdåd i sydfranska Nice.

Antalet soldater som ska skydda platser, såsom skolor och kyrkor kommer enligt Macron mer än fördubblas – från 3 000 soldater till 7 000, rapporterar AP.

Macron, på plats i Nice, sade att Frankrike hade attackerats för sina värderingar, sin smak för frihet och för möjligheten till religionsfrihet i landet, skriver Reuters.

– Jag säger det med tydlighet i dag igen, vi kommer inte att ge vika, sade Macron.

https://www.svt.se/nyheter/frankrike...litara-skyddet

I Frankrike ska mer soldater ut på gatorna för att skydda mot det hot som regimen själv importerat. I Sverige gapas det efter fler poliser och hårdare straff för att hantera det samhälleliga förfall som regimen importerar.

Det finns bara en fredlig väg ur detta vansinne:

Å-T-E-R-V-A-N-D-R-I-N-G !
Citera
2020-10-29, 16:57
Medlem
Greenspams avatar
Citat:
Mitt i karikatyrstriden vaknar terrorgruppen IS till liv.

Terrorattacken mot civila i Notre Dame de Nice kom en kort tid efter att IS publicerade en propagandavideo där man uppmanar till attacker mot franska intressen – och hyllar mordet på den franska läraren Samuel Paty.
https://www.expressen.se/nyheter/is-...opagandafilm-/
Citera
2020-10-29, 16:57
Medlem
Finns det någon bild på kvinnan efter att hon fått sitt huvud avhugget? Typ som läraren Samuel Paty? Länka gärna.
Citera
2020-10-29, 16:58
Medlem
Skulle inte förvåna om roten till sådant här bessiningslöst våld är sociala problem.
En människa utan arbete, hopp eller identitet .

Macron har väl kört en ganska hård borgerlig politik, Han lever inte upp till Franska mottot Liberté egalite fraternite
Citera
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenKarl
Och regimmedia fortsätter förvränga verkligheten för vanligt folk:

I Frankrike ska mer soldater ut på gatorna för att skydda mot det hot som regimen själv importerat. I Sverige gapas det efter fler poliser och hårdare straff för att hantera det samhälleliga förfall som regimen importerar.

Det finns bara en fredlig väg ur detta vansinne:

Å-T-E-R-V-A-N-D-R-I-N-G !

Det var ju väntat fan sluta lyssna på dessa förrädarsvin nån gång de vill inte oss väl.
Citera
Medlem
Oron växer för när våldet skall nå hit.
Jo, jag minns Akilov, men fasar för när första liknande dåd sker här.
Citera
2020-10-29, 16:59
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
För ett krig krävs två parter. När läste du senast om att någon fransos hade ihjäl några muslimer på öppen gata? Det händer aldrig.

Så här kommer det gå till. Frankrike kommer fördöma attackerna. Dom får svar av IS och är på IS radar nu. Det kommer att ske massattacker koordinerade på flera olika platser allt på en och samma gång. Polisens resurser räcker inte till. Militär kommer kopplas in. Så ser det ut likadant som det är i många Mellanöstern länder. Utbombade hus och döda överallt... Det kommer att bli skott salvor mellan militär och terrorister....
Jag kanske snabbspolar 10 år framåt eller så kan det ske i morgon. Frankrike kommer sjunka som lika fort som Estonia. Emanuel Macron har ett högt pris på sitt huvud. Det här är historiskt och början på helt nya vindar som blåser i Frankrike. Frankrike är det första land som fördömt att huvuden rullar på marken... Första land sedan massinvandring av Europa skedde, första land som fördömt terrorattackerna. Det är historiskt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in