Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2020-10-30, 16:04
  #85
Avstängd
Dekorimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Fanskapet ställer ju till med koranbränder avsedda att starta upplopp. Tyskarna vill inte ha nåt bråk.
Precis. Det har ingenting med yttrandefrihet att göra, utan är ren provokation och uppvigling.

Vad folk inte verkar förstå är också att han av polis ombads lämna landet, något han uppenbart inte hörsammade. Det i sig är ett brott (ohörsamhet mot ordningsmakten).

En annan detalj som sannolikt medför åtgärder från tysk polis är inte vad fettot själv ställer till med, utan för att han inte ska bli mördad.
Citera
2020-10-30, 17:33
  #86
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Fanskapet ställer ju till med koranbränder avsedda att starta upplopp. Tyskarna vill inte ha nåt bråk.
Upphörde religions- och åsiktsfriheten gälla i samma stund som en dansk korsade gränsen?

Döms han dessutom för säg - ett brott - som inte ens är begånget?
Innebär det då att muslimer inte får komma in i Tyskland eftersom de är potentiella halshuggare?

Tyskland har stiftat så mycket lagar att deras politiker snubblar och vet varken ut eller in.
Till råga på allt letar man febrilt efter rasistspöken inom både polisen och militären.

Under tiden ligger åtminstone två tyska båtar i Medelhavet med uppgift att "räddda" så många halshuggare som det bara går. Tysk logik.
Citera
2020-10-30, 18:42
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Fanskapet ställer ju till med koranbränder avsedda att starta upplopp. Tyskarna vill inte ha nåt bråk.

Han är en hjälte som gör saker som vi andra inte vågar.

Han visar att Islam inte är fredens religion.
Hoppas han fortsätter o elda tills alla muslimer åkt hem till sina skithål till länder.
Citera
2020-10-30, 20:03
  #88
Avstängd
Dekorimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Undrar så vilken nationalitet DU har? Du verkar inte stå på Skandinaviens sida iaf. men oroa dig inte, du kommer att få äta så mycket skit att du tills sist kräks, dont worry!
Jag är nationell, men jag är inte dum i huvudet, och politiskt är jag både höger och vänster, vad det nu har för betydelse i debatten.

Däremot känner jag ett stort förakt för Paludan för att han beter sig som en omogen, ociviliserad apa. Han är inte på något sätt bättre än dem han hatar. Han uppvisar en fullständig okunskap i teologi, han dömer ut 1,8 miljarder människor urskillningslöst när det egentligen handlar om ett par miljoner.

Jag tycker att muslimer ska få ta hand om sina egna! Förbjud alla moskéer i västvärlden tills de har gjort sig av med sina våldsbejakande element på eget, valfritt vis. Islam har en smutsig byk, och den behöver tvättas asap. Detta håller många muslimer med om, och jag säger det trots att jag själv är kristen.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback