Svara
2020-10-24, 21:16
Medlem
Nyckeln till friheten.

kn: Man
lder:32
L189V95
tid ef: cb, svamp, amf, mdma e, mdma kristaller, kola, bensin, Lustgas, lsd microdos

Nr du ser ut som han dr framme, d kan du klappa dig p axeln. D har du funnit nyckeln till friheten

Min frsta riktiga lsd tripp, har givit mig mycket nytt tnk. fr att inte frlora sig sjlv i allt tnkande mste jag f ner det i skrift. Jag som normalt hatar att skriva finner just nu ro att gra det.

Frord:
Under hela mitt liv har jag varit eller fr att inte ljuga R en vldigt osker person som aldrig r njd med den prestation eller person. Jag har alltid haft dlig sjlvknsla fr att jag aldrig var good enough. Jag r even en fartfylld person och det ska hnda ngot exakt hela tiden och det finns inte p kartan att ha trkigt fr det r vldigt trkigt.

Denna trippen gav mig hoppet om nyckeln till friheten och en ny tro, en tro som kommer hlla sig kvar. Dr r sjukt mycket som jag inte kan knna svar p och hoppas att ngon annan kan ge mig svaret p.

I och med att jag r som jag r s mysbelysning setting osv finns inte p kartan, s igr mitt under hststd garderobsrensning dvs dr r kaoooos exakt verallt fr att brja p ett stlle och gra klart det till fungerar inte i min sjuka vrld.

18:00
Innan matlagning precis hemkommen frn affren s stller jag och min fru in kassarna med mat i kket fr att hemmalagade hamburgare str p menyn.
Mode: Stressad fr att man har ju s klart glmt att ta mat under dagen fr att man var i sitt esse att rensa. I detta kaos gr min tanke
LSD fr vi se hur detta knns d och trycker i mig 100ug som en bra start. Pbrjar att gra iordning Pommesfrites och hinner slnga in dem i ugnen, d min fru trampar p en glasbit som gr djuuupt in och r en typisk liten jvel som man inte kan hitta utan att grva ordetligt.

Jag hller lampan och frugan grver med nl och pinsett, vi testar alla vinklar och frsker p ut skiten. Smart som man r har man slngt p lite Hardcore/uptemo fr det r sdan jag r.
Stressen gr sig intensiv med svettig frustrerad fru och hjlpls p brjan trippad man. Hjrtat gr i 190 och jag stressar upp mig till max och frun densamma.
Nej vi brkade inte utan bda lika frustrerade av att vi inte fick ut den. Jag kom p brillianta iden om att fotbad ska vara bra, efter yrat runt i huset s hittade jag en allt i allo lda som sttt i garderoben och vnder den upp och ner Pltsligt slr det mig hur smutsigt ckligt allt r runt mig, och vggarna andas av ckel. Samtidigt pumpar basen p 200pbm. Stereon fr sig ett ryck i sladden och tystnar, kompakt tt tystnad. cklad gick fyllde jag vatten o hmta salt och flyttade hustrun till soffan dr vi tillsammans grvde vidare. Tillslut s fick jag tvinga henne att lgga foten i bad fr jag klarade inte av att lmna henne till sitt de i sitt grvande fr att pbrja att packa upp resten av kassarna.

I me smr i en panna brja steka och alternera att lysa p foten. Burgarna blir klara, in i alufolie och vi grver vidare. Knner ett illamende och skakar d kom jag p juste fan har ju inte tit nnu
Drar fram burgare, dukar tnder ljus slcker hall kk m.m. fr att slippa se skiten. Med hyper stress och knner inte att jag fr ngot mys alls utan bara ren panik.

Numera brnda pommesfrites flyger fram och ingen sallad fixat eller ngot s fick fixa det ocks.
Kvllens Mat: Brnda pommes frites, kall burgare slafsigt hackade tillbehr.
Kvllens Film till ra: Fullt Hus.
ntligen fick vi i oss mat utan ro och ut med glasbit med ro. Mitt huvud r kaos d filmen och miljn r kaos. Tittar p klockan 22:40 Vart fan tog tiden vgen?! BooM som ett brev p posten HUVUDVERK. Av med film & tystnad panodil den enda ljuskllan r ett ljus och finner det pltsligt mysigt att sitta vid elden, som en varm brasa.

Hustrun kastar in handduken, somnar p soffan vid 23:30.
Tryckte igng tvn igen och kollade lite Pewdiepie och fr knslan HE KNOOOWS.
Han har gjort en del effekter fr att HAN VET.
Tanken gr nu.. Nsta steg d?
00:30
Nsta lapp med 100ug till letar runt p tuben efter ngot bra psykedeliskt fr att f fram tomtar o troll. Knns ju roligt och flummigt svaga cevs,
0115ish
Buu bring it on jag vill knna ngot jag vill se! Fram med lustgasen.

Lustgas kan jag knna att vara obehaglig d jag fr deja vu knsla varje gng. Jag har varit dr vi har trffats jag lr mig ngot nytt varje gng. Med en tidsls knsla i mitten som har blivit starkare med tiden och kombination.
Jag ger mig p det men va fan, ingen minns en fegis.

Ballong Check
psytrance med tillhrande Video Check
Here we go.

Svastika som brjar med att lysa starkt dr vi dansar i harmoni vart p jag kommer p att detta har jag gjort frr och visar mina snygga moves med mitt sinne. Svastikan svarar med ngot nytt, varp jag tillgger ngot extra drag kolla mig ^^.
Hr brukar obehag komma d jag vet att jag har gjort movet frr
Svastikan suger till och tiden stannar fr att starta den igen.
I detta rum trffar jag en vn som jag inte pratat med p ett r han sger Nr du ser ut som han dr framme, D har du funnit nyckeln till friheten. D kan du klappa dig p axeln,
Ring mig d Vart p jag vrlar JOHAAAN! Jag har sett det!!

och slnger fram mobilen fr att ringa. Sen tnkte jag vaaa, jag kan fan inte ringa honom nu I sinnet ringer jag svamlar och han sger VAD FAN SNACKAR DU OM?

Svastika varnar mig att lr dig inte fr mycket d r du i mitt vld = dd
Siste man i ledet blir paranoid och springer och varnar Jag har lrt mig alla moves jag kommer att d.

Slut

Rummet lyser av att svastika lmnat kvar r blandat med andra symboler.
verrumplad av all information som rinner ut att man inte ens kommer ihg hlften.
Men det som brnner fast.
Ny info:
S det r s du ser ut Svastika -jag har sett dig men glmt dig
Nya moves tillagda p listan. -jag har gjort dem men glmt dem
Frsta gngen jag kommer ihg ngot frn tid stop. -Jag har varit dr i tid och rum men glmt det.
Siste man i ledet blir paranoid och springer och varnar nu kommer han. -Knslan att veta allt r farlig

Dr gr t ett par stycken till ballonger med lite mys o dans inget nytt.
gr o duschar funderar och tnker.
Ny taktik

Skrev en massa flum p snapchat till en som har lite mer erfarenhet
Mina tankar gr vilt
Jag ska kncka koden
Man ska hitta true inner self

Svaret jag fick:
-Koden r allt vi alla r en hela tiden
Slck ljuset p med lurar - Gaudium Parallels Flyyyg broo

Sagt och gjort.
Dansen brjar, Tjena minns du mig ^^. Tidrummet dr jag annars brukar knna obehag slppte jag lite och Svastika visade mig.

Tro p mig du inte ont har, du lever lycklig i harmoni utan lgn och ondska.
D har du funnit nyckeln till friheten Klappa dig p axeln och du har funnit ditt inre jag, du klarar allt och br huvudet hgt.
Kom till mig nr tiden r inne och stanna hr inne.
Lite dans till innan Svastika sa adj fr idag. Ballong gav ingen inte samma effekt efter detta.

Gick och kollade mig i spegeln och sg ett nytt lyster och en pminnelse frn frr,
Du har korsbett.

Jag r sne och svullen p ena sidan av kinden trodde hade med en cykelolycka att gra. Accepterat men aldrig tyckt om. I och med att jag bitit i kors s har svullnaden klmt nerver s att jag har dessutom ett snett leende. Tandlkare har inte ppekat ngot heller frutom nr jag var ung.
Efter man ntt lder ppna, laga, betala.

Efter att jag tvingat kken tills dr det knns fel men r rtt. Knde jag att blod strmmade i kinden en verk jag vant mig vid slppte frn kind och huvud. Pltsligt kunde jag anvnda ansiktsmuskler jag trott varit dda. MINDBLOWN

Detta har gett mig grava komplex att vara sne men efter detta knde jag ren tvr lycka, trar sprutar.
Dr finns hopp, dr finns en tro.

Vi har diskuterat mycket under dagen av knslan och det r svrt att f ner p text.
Men detta r nra nog tycker jag.
Jag har inte trott p ngot sedan barnatron frsvann.
Nu finns dr hopp
Peace
Citera
2020-10-25, 05:55
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Fin tripprapport.

Poetiskt. Sjukt att folk kommer ihg sina trippar.
Citera
2020-10-25, 18:34
Medlem
mryellowmans avatar
Underhllande rapport TS, men mste erknna att jag tappade dig lite i slutet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in