• 1
  • 2
2020-10-19, 20:06
Medlem
sanningenskas avatar
hallå har kommit över en summa kontanter på strax under 18 000 via seriösa aktörer snackar cartier sol glas ögon och diesel klockor men vet inte hur fan jag ska få in dom på kontot utan att banken ställer frågor

tänkte då jag kan satsa allt på en säker match på Mixen via ombud ?? menar då inte "säker match" som i 1.30 i odds utan snarare 1.05 och sen få vinsten utbetald på kontot ?? alltså lägga massa kuponger på 500 kr st och om de e begränsat så att jag ej kan satsa så mycket med mitt id kort så kan jag be någon annan lägga pengar med mig

kommer detta funka ?? o ja jag vet att det går att förlora en sån kupong med så jag behöver inte massa folk som förklarar att "app app app det finns inget som heter säker match" tack på förhand alla
Citera
2020-10-19, 20:08
Medlem
Tangentriddarens avatar
Gör flera insättningar?
Citera
2020-10-19, 20:08
Medlem
du behöver ju spara kvittot, och då står det väl ändå hur mycket du lagt in?

har du jobb? då är det bara att sätta in typ 9k i månaden och ingen märker det. kan nog sätta in 18k också utan att någon frågar.
Citera
2020-10-19, 20:09
Medlem
18000 känns inte som en så stor summa att det är värt att tvätta. Använd kontanterna istället, borde räcka typ ett par månader att handla mat för eller gå på restaurang.
Citera
2020-10-19, 20:11
Medlem
Haha jävla pajas ”tvätta” 18k
Citera
2020-10-19, 20:13
Medlem
hade du haft en mille så hade du nog kunnat sätta in det på bitcoin, gambla på nån bitcoin sajt, sen ta ut dom och säga att du vunnit allt.
Citera
Medlem
Tangentriddarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44

Handlar nog om större summor men TS vill inte säga det av olika anledningar, kanske för att vi inte köper att han sålt diverse skit legalt för den summan. Så han kommer med en halvsanning.
Citera
Medlem
Villka säkra matcher har du tänkt spela på ??🙄
Citera
2020-10-19, 20:14
Medlem
sanningenskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afs123
du behöver ju spara kvittot, och då står det väl ändå hur mycket du lagt in?

har du jobb? då är det bara att sätta in typ 9k i månaden och ingen märker det. kan nog sätta in 18k också utan att någon frågar.

ja men och? det spelar väl ingen roll? inte så att banken kommer vilja se var pengarna som Svenska Spel lagt in på mitt konto kommer ifrån om de redan vet att det är från svenska spel??

och nej har inte jobb har csn lån bara men vill inte ha 18 stora i kontanter känns inte behagligt någonstans köper dessutom allt med kort

Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Villka säkra matcher har du tänkt spela på ??🙄

Något med counter strike garanterat följer och spelar mycket på det och det finns alltid matcher på 1.05 - 1.10 i odds som är bergsäkra

Citat:
Ursprungligen postat av Tangentriddaren
Handlar nog om större summor men TS vill inte säga det av olika anledningar, kanske för att vi inte köper att han sålt diverse skit legalt för den summan. Så han kommer med en halvsanning.

Nej det är strax under 18 tunga, hade jag haft mer än så typ 50 tunga så hade jag tyckt de vore för jobbigt att tvätta dom på svenska spel
Citera
2020-10-19, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningenska
ja men och? det spelar väl ingen roll? inte så att banken kommer vilja se var pengarna som Svenska Spel lagt in på mitt konto kommer ifrån om de redan vet att det är från svenska spel??

och nej har inte jobb har csn lån bara men vill inte ha 18 stora i kontanter känns inte behagligt någonstans köper dessutom allt med kort

Jo för om dom ser en insättning på 18 tusen på svenska spel, så kommer dom undra hur fan du fick det från första början

Och ska du gå fram till kassan och ge dom 18 tusen i kontanter? visst du kan gå till olika kiosker
Citera
2020-10-19, 20:15
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
eller hur?

Storfräsaren ska tvätta hela 18 lax. För fan, en 65 tum bra märke eller fet gamingdator så slipper du problemen. Eller gör som paolo o köp horor.
Citera
2020-10-19, 20:17
Medlem
sanningenskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afs123
Jo för om dom ser en insättning på 18 tusen på svenska spel, så kommer dom undra hur fan du fick det från första början

Och ska du gå fram till kassan och ge dom 18 tusen i kontanter?

Nej jag tänkte gå till flera ombud ju, kanske 2 tusen per ombud

varför skulle de bry sig om en "insättning" på 18 tusen på svenska spel ?? tror du SvS rapporterar sånt till banken??

typ om banken ser att SvS lagt in en vinst på 20 stora på mitt konto så kommer banken kontakta SvS och vilja ha information om hur jag betalat?? vilken allan logik
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in