Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2020-10-17, 17:39
  #1
Medlem
Jormapormas avatar
Det var andra gången jag testade ketamin. 300 mg.

Satt i sängen tillsammans med min man som nyktert sällskap.

Linorna var uppdukade på en rund silverbricka och jag började sätta igång med att dra upp två linor. Efter ca 5 min så kände man att ngt var på G men att man behövde mer, snortade upp två linor till.

När dessa hade nått hjärnan öppnades dörren till Ketaminvärlden, jag kännde den där mäktiga känslan av att ha förstått ngt speciellt, ökad tankeförmåga och spirituellitet- jag var så vis. Musiken som spelades var förbestämd och varje låt hade betydelse. Drog in resterande linor.

Kollade in min sambo som låg där i sängen och var det sexigaste jag sett. Jag kommer inte ihåg detta men jag hade börjat massera hans kuk och börjat kåta upp honom - jag ville ligga och så blev det.

Vi låg i missionärsställningen och det känndes så INTENSIVT skönt, det var som om jag fick orgasmer som inte gick över. Aldrig upplevt ngt liknande då jag är en tjej som inte kan komma av enbart samlag.

Jag kommer ihåg att jag tittade upp och då såg jag min man där omgiven av ett gudomligt ljus. Även fast jag inte är troende så förstod jag att han var gud och hade tagit mig i sin famn och det var honom jag skulle lyssna på då han var visheten själv, jag var så trygg och tacksam, rörd. "Jesus" och guds säd sken emot mig och det healande ljuset gjorde mig hel. Aldrig upplevt en så stark andlig upplevelse.

Älskar denna substans :P
__________________
Senast redigerad av Jormaporma 2020-10-17 kl. 17:50.
Citera
2020-10-17, 20:14
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma
Det var andra gången jag testade ketamin. 300 mg.

Satt i sängen tillsammans med min man som nyktert sällskap.

Linorna var uppdukade på en rund silverbricka och jag började sätta igång med att dra upp två linor. Efter ca 5 min så kände man att ngt var på G men att man behövde mer, snortade upp två linor till.

När dessa hade nått hjärnan öppnades dörren till Ketaminvärlden, jag kännde den där mäktiga känslan av att ha förstått ngt speciellt, ökad tankeförmåga och spirituellitet- jag var så vis. Musiken som spelades var förbestämd och varje låt hade betydelse. Drog in resterande linor.

Kollade in min sambo som låg där i sängen och var det sexigaste jag sett. Jag kommer inte ihåg detta men jag hade börjat massera hans kuk och börjat kåta upp honom - jag ville ligga och så blev det.

Vi låg i missionärsställningen och det känndes så INTENSIVT skönt, det var som om jag fick orgasmer som inte gick över. Aldrig upplevt ngt liknande då jag är en tjej som inte kan komma av enbart samlag.

Jag kommer ihåg att jag tittade upp och då såg jag min man där omgiven av ett gudomligt ljus. Även fast jag inte är troende så förstod jag att han var gud och hade tagit mig i sin famn och det var honom jag skulle lyssna på då han var visheten själv, jag var så trygg och tacksam, rörd. "Jesus" och guds säd sken emot mig och det healande ljuset gjorde mig hel. Aldrig upplevt en så stark andlig upplevelse.

Älskar denna substans :P

Hmmm har läst om något liknande som uppnås av lärda Yogis i Indien. Ett tillstånd kallat Samhadi.

Visst går det att "fuska" genom att använda olika preparat. LSD kan ju med fördel användas för att behandla psykisk ohälsa då man penetrerar den astrala världen och dess tillhörande lyckotillstånd.

Spännande rapport från dig!
Citera
2020-10-17, 20:32
  #3
Medlem
Testa weed, men rök inte ofta. Fick ett annat rus om jag inte rökte på länge, som jag blev riktigt kåt av.
Citera
2020-10-17, 20:37
  #4
Medlem
orrecrists avatar
Inte för att vara den, men har du testat knulla på tjack..?
Citera
2020-10-17, 20:51
  #5
Medlem
mryellowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Hmmm har läst om något liknande som uppnås av lärda Yogis i Indien. Ett tillstånd kallat Samhadi.

Visst går det att "fuska" genom att använda olika preparat. LSD kan ju med fördel användas för att behandla psykisk ohälsa då man penetrerar den astrala världen och dess tillhörande lyckotillstånd.

Spännande rapport från dig!

Samadhi definieras som en fullständig förening mellan sinnet och världsalltet. Det finns ingen distinktion mellan subjekt och objekt. Tror inte TS uppnådde ett sånt tillstånd, då hon ändå verkade vara medveten till en viss grad om sitt eget jag. Däremot verkar det som distinktionen mellan hennes make och hon, suddats ut, vilket är supervackert.
Citera
2020-10-17, 20:52
  #6
Medlem
mryellowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma
Det var andra gången jag testade ketamin. 300 mg.

Satt i sängen tillsammans med min man som nyktert sällskap.

Linorna var uppdukade på en rund silverbricka och jag började sätta igång med att dra upp två linor. Efter ca 5 min så kände man att ngt var på G men att man behövde mer, snortade upp två linor till.

När dessa hade nått hjärnan öppnades dörren till Ketaminvärlden, jag kännde den där mäktiga känslan av att ha förstått ngt speciellt, ökad tankeförmåga och spirituellitet- jag var så vis. Musiken som spelades var förbestämd och varje låt hade betydelse. Drog in resterande linor.

Kollade in min sambo som låg där i sängen och var det sexigaste jag sett. Jag kommer inte ihåg detta men jag hade börjat massera hans kuk och börjat kåta upp honom - jag ville ligga och så blev det.

Vi låg i missionärsställningen och det känndes så INTENSIVT skönt, det var som om jag fick orgasmer som inte gick över. Aldrig upplevt ngt liknande då jag är en tjej som inte kan komma av enbart samlag.

Jag kommer ihåg att jag tittade upp och då såg jag min man där omgiven av ett gudomligt ljus. Även fast jag inte är troende så förstod jag att han var gud och hade tagit mig i sin famn och det var honom jag skulle lyssna på då han var visheten själv, jag var så trygg och tacksam, rörd. "Jesus" och guds säd sken emot mig och det healande ljuset gjorde mig hel. Aldrig upplevt en så stark andlig upplevelse.

Älskar denna substans :P

Kul läsning TS. Har du upplevt någonting liknande på en annan substans under sex?
Citera
2020-10-17, 21:46
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Inte för att vara den, men har du testat knulla på tjack..?
Knulla på tjack är det bästa som finns
Citera
2020-10-17, 22:07
  #8
Medlem
Gnagetmanglars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langkille
Testa weed, men rök inte ofta. Fick ett annat rus om jag inte rökte på länge, som jag blev riktigt kåt av.
Precis så!
Citera
2021-05-05, 12:56
  #9
Medlem
HateForTheIslands avatar
Jävligt bra tripprapport TS!! blir sugen på lite ketamin nu haha
Citera
2021-05-06, 11:22
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateForTheIsland
Jävligt bra tripprapport TS!! blir sugen på lite ketamin nu haha

Det måste du testa för var bland de bästa upplevelsen jag upplevt och tog oskulden på den igår och jag har innan testat i princip alla droger men detta var något utav den jävligaste och bästa resan jag vart på!
Citera
2021-05-06, 21:35
  #11
Medlem
Låter som en underbar upplevelse!

Har själv upplevt bäst sex på tjack om man jämför de två.
Citera
2021-05-07, 20:27
  #12
Avstängd
Jag har träffat en kvinna som sa att det bästa hon varit med om var sex när hon tagit extacy.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback