Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-10-13, 08:04
Medlem
carltellin88s avatar
Gerard Butler är ingen man hör folk tala om. Han kommar aldrig på tal när man nämner sina favoritskådisar. Han har heller aldrig haft någon superhit eller någon kvalitetsmässigt högstående film. Floppar och kvalitetsmässiga haverier typ Geostorm och Gods of Egypt finns det däremot gott om. Han är heller inte speciellt snygg utan ser i mitt tycke rätt dum ut. Ändå så kniper han gång på gång huvudrollen i stora påkostade hollywood produktioner, nu senast Greenland. Var är hans hemlighet egentligen? Har han extremt goda kontakter i hollywood eller anses han helt enkelt vara ett hyfsat säkert kort när Tom Cruise är för dyr och Brad Pitt är upptagen? Eller gillar kvinnorna hans enkla man next door look?
Senast redigerad av carltellin88 2020-10-13 kl. 08:08.
Citera
2020-10-13, 08:59
Medlem
Han är min favorit bland manliga skådespelare.

Vet att många tjejer fick upp ögonen för honom efter filmen P.S. I love you.
Citera
2020-10-13, 09:13
Medlem
300. Man hade hört om honom innan, men utan den filmen hade han knappt varit så känd som han är idag.

Innan var det ju Fantomen på operan.
Citera
2020-10-13, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carltellin88
Gerard Butler är ingen man hör folk tala om. Han kommar aldrig på tal när man nämner sina favoritskådisar. Han har heller aldrig haft någon superhit eller någon kvalitetsmässigt högstående film. Floppar och kvalitetsmässiga haverier typ Geostorm och Gods of Egypt finns det däremot gott om. Han är heller inte speciellt snygg utan ser i mitt tycke rätt dum ut. Ändå så kniper han gång på gång huvudrollen i stora påkostade hollywood produktioner, nu senast Greenland. Var är hans hemlighet egentligen? Har han extremt goda kontakter i hollywood eller anses han helt enkelt vara ett hyfsat säkert kort när Tom Cruise är för dyr och Brad Pitt är upptagen? Eller gillar kvinnorna hans enkla man next door look?
Han är väl lite som Nicholas Cage. Inget stort fel, men heller ingen stjärnglans.
Gillade honom i Law Abiding Citizen.
Citera
2020-10-13, 09:24
Medlem
carltellin88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Han är väl lite som Nicholas Cage. Inget stort fel, men heller ingen stjärnglans.
Gillade honom i Law Abiding Citizen.
Jag med. men tror det är för att han spelade skurken. läste någonstanns att det var meningen att han skulle vara hjälten men att Jamie Foxx föreslog att det bytade.
Citera
2020-10-13, 09:26
Medlem
carltellin88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legandia
Han är min favorit bland manliga skådespelare.

Vet att många tjejer fick upp ögonen för honom efter filmen P.S. I love you.
Antar att du är kvinna? Ja, han ser ut som den sexiga hantverkaren man vill bli knullad av på diskbänken med sitt skäggstubb och lite trubbiga ansikte.
Citera
2020-10-13, 09:27
Medlem
carltellin88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanddoktorn
300. Man hade hört om honom innan, men utan den filmen hade han knappt varit så känd som han är idag.

Innan var det ju Fantomen på operan.

Ligger nog mycket i det.
Citera
2020-10-13, 09:28
Medlem
Håller med TS. Har tänkt göra en liknande tråd. Ganska kass skådis med obefintlig utstrålning. Fattar absolut ingenting. Aldrig hört någon nämna honom öht. Han är filmens ”Pink” det vill säga en helt överflödig artist...
Citera
2020-10-13, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Håller med TS. Har tänkt göra en liknande tråd. Ganska kass skådis med obefintlig utstrålning. Fattar absolut ingenting. Aldrig hört någon nämna honom öht. Han är filmens ”Pink” det vill säga en helt överflödig artist...
Ja han är träig, men ibland funkar det hyggligt.
Citera
2020-10-13, 09:36
Medlem
Till hans försvar kan jag tänka mig att han har någon slags charmig, bonnig arrogans med bra kropp IRL som tilltalar ev. kvinnliga castings over there (?) En modern Bobby Ewing-typ.
Senast redigerad av Raven2.0 2020-10-13 kl. 09:44.
Citera
2020-10-13, 09:41
Medlem
carltellin88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Exakt. Han saknar karisma...
Citera
2020-10-13, 10:08
Bannlyst
B skådis som bara gör B filmer.
Låter ganska rimligt med andra ord.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto