Citat:
Inom socialförvaltningen är vi tränade att snabbt identifiera torskar som tänker köpa sex. Vi tittar särskilt på distansen mellan mannen och kvinnan som checkar in. Ett ÄKTA par står nära och kysser varandra, medan ett sexköp ALLTID tittar ner i mannens plånbok - UTAN kroppskontakt.
Den brottsliga handlingen begås i samma stund som mannen betalar kvinnan för sexköpet. Det är då polisen slår, och griper dig.
Lycka till !
Den brottsliga handlingen begås i samma stund som mannen betalar kvinnan för sexköpet. Det är då polisen slår, och griper dig.
Lycka till !
Jag kan inte minnas att jag en enda gång stått i en hotellreception och kysst min fru. Inte att vi står nära varandra i receptioner heller. Däremot kanske snarare motsatsen, väskor som skall in, en fixar det ena, en fixar det andra. Parkera bilen o.s.v. Du får säga åt soc. att lägga om undervisningen, så att ni fokuserar på par som står relativt nära varandra istället.
Varför står soc. i hotellreceptioner förresten? Borde ni inte vara ute i förorten och jobba istället?
Sedan finns det väl en och annan som inte är ÄKTA par som checkar in på hotell för att begå helt laglig, statligt godkända sexakter.
Fast bäst var den att polisen slår till när pengarna byter ägare, för polisen brukar ju stå uppe i hotellrummen bakom en garderobsdörr och vänta tills betalning skett. Är det soc-tanten i receptionen som förvarnat om att paret är på väg till rum xyz då eller står det en polis i varje rum?
Rätt kul idioti detta.
Tack för underhållningen hur som helst.