Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2020-10-15, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Inom socialförvaltningen är vi tränade att snabbt identifiera torskar som tänker köpa sex. Vi tittar särskilt på distansen mellan mannen och kvinnan som checkar in. Ett ÄKTA par står nära och kysser varandra, medan ett sexköp ALLTID tittar ner i mannens plånbok - UTAN kroppskontakt.

Den brottsliga handlingen begås i samma stund som mannen betalar kvinnan för sexköpet. Det är då polisen slår, och griper dig.
Lycka till !

Jag kan inte minnas att jag en enda gång stått i en hotellreception och kysst min fru. Inte att vi står nära varandra i receptioner heller. Däremot kanske snarare motsatsen, väskor som skall in, en fixar det ena, en fixar det andra. Parkera bilen o.s.v. Du får säga åt soc. att lägga om undervisningen, så att ni fokuserar på par som står relativt nära varandra istället.

Varför står soc. i hotellreceptioner förresten? Borde ni inte vara ute i förorten och jobba istället?

Sedan finns det väl en och annan som inte är ÄKTA par som checkar in på hotell för att begå helt laglig, statligt godkända sexakter.

Fast bäst var den att polisen slår till när pengarna byter ägare, för polisen brukar ju stå uppe i hotellrummen bakom en garderobsdörr och vänta tills betalning skett. Är det soc-tanten i receptionen som förvarnat om att paret är på väg till rum xyz då eller står det en polis i varje rum?

Rätt kul idioti detta.
Tack för underhållningen hur som helst.
Citera
2020-10-17, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maalkaatsnut
är det så du brukar göra? jag tror att hotellpersonal vet vilka prostituerade är, hur de klär sig och vilka torskarna är. et är lika enkelt att träffa rätt som att matcha låg iq och kriminalitet med en latinamerikan eller fransman.

Jag är eskort och har ofta möten på hotell. Kan intyga att du snackar skit. "Hur prostituerade klär sig"...? Tror du vi checkar in på hotell i korsett och stay ups?
Citera
2020-10-17, 09:20
Medlem
Jag utgick från att Bullfettas inlägg var ett skämt. Om inte så är det ju hysteriskt kul! Inte konstigt att man är så dåliga på att identifiera sexköpare med dessa metoder.
Citera
2020-10-17, 16:52
Moderator
BlueSwedes avatar
Man minskar väl risken för trubbel genom att boka rum för två personer. Då får man två nycklar och kan alltså gå till rummet helt oberoende av varandra. Man träffas i baren eller helt enkelt utanför hotellet.

Det vill ju till att hotellet ska känna igen tjejen ifråga som frekvent besökare för att nån ska reagera?
Och även då, vad gör man? Jag vet fövisso inte hur mycket kamerabevakning det är på hotellen, nån annan som vet?

Man får ju inte glömma bort att det pågår ett avsevärt antal otrohetsaffärer på hotell och dom ser ju minst lika skyldiga ut, om det ska gå efter det.
Det vore kul att veta om det varit tillslag mot nåt sånt par. Dessvärre är man väl inte så angelägen att gå ut i massmedia och beklaga sig om det skulle ha hänt.
Citera
2022-07-26, 02:44
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 40milesfromthesun
Jag är eskort och har ofta möten på hotell. Kan intyga att du snackar skit. "Hur prostituerade klär sig"...? Tror du vi checkar in på hotell i korsett och stay ups?
Jag träffar en 19-årig negress ibland, hon klär sig ganska alldagligt men talar bara engelska. Det där med avsugningar i bilen och pippa i skogen är jag ganska less på så jag tänkte boka hotell för att kunna leka några timmar i en avslappnad miljö och utforska hennes kropp i lugn och ro.
Hur skulle du spontant säga att risken är när en vit 45-åring bokar ett dubbelrum med en engelsktalande afrikanska i övre tonåren?
Jag förstår att många skulle tycka det är misstänkt, men tänker samtidigt att snuten kan väl knappast storma varje kk-knull som faller utanför normen?
Citera
2022-07-26, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Inom socialförvaltningen är vi tränade att snabbt identifiera torskar som tänker köpa sex. Vi tittar särskilt på distansen mellan mannen och kvinnan som checkar in. Ett ÄKTA par står nära och kysser varandra, medan ett sexköp ALLTID tittar ner i mannens plånbok - UTAN kroppskontakt.

Den brottsliga handlingen begås i samma stund som mannen betalar kvinnan för sexköpet. Det är då polisen slår, och griper dig.
Lycka till !
Socialförvaltningens träning bör ses över och ni borde tänka till lite.
Många par som har varit gifta i mer än tio år står inte nära varandra och kyssar inte varandra när de checkar in på hotell.

Ja, det brottsliga ögonblicket är när en person betalar en annan person för sex men det är inte då den svenska polisen slår till och ingriper. Den svenska polisen väntar utanför och griper den som kommer ut. Även om polisen är ganska säker att sexköp har genomförd och personerna i rummet har sex. I Sverige tillåter polisen alltid att man har sex med en prostituerad utan att avbryta. (Anledningen är att man vill gripa så många torskar som möjligt under ett pass, det ser bra ut i statistiken.)
Citera
2022-07-26, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Socialförvaltningens träning bör ses över och ni borde tänka till lite.
Många par som har varit gifta i mer än tio år står inte nära varandra och kyssar inte varandra när de checkar in på hotell.

Ja, det brottsliga ögonblicket är när en person betalar en annan person för sex men det är inte då den svenska polisen slår till och ingriper. Den svenska polisen väntar utanför och griper den som kommer ut. Även om polisen är ganska säker att sexköp har genomförd och personerna i rummet har sex. I Sverige tillåter polisen alltid att man har sex med en prostituerad utan att avbryta. (Anledningen är att man vill gripa så många torskar som möjligt under ett pass, det ser bra ut i statistiken.)

Det skulle inte heller bli så spännande för snuten att hålla på med om sexköparna var rejält beväpnade.......och inte lät sig fångas så lätt.......
Citera
2022-07-27, 11:21
Medlem
Allt är en risk. Så länge hon är i din ålder och ni ser ut som ett vanligt par så ska det ej vara problem.
Citera
2022-07-28, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aggargott
Allt är en risk. Så länge hon är i din ålder och ni ser ut som ett vanligt par så ska det ej vara problem.

Många män har ju fruar, partners, dates eller älskarinnor som är 10-20 år yngre så det är nog inga större problem om hon inte är riktigt samma ålder.

Är åldersskillnaden ännu större så är det heller inget problem om eskorten ser ut för att vara ens dotter.

Mitt råd är att inte oroa sig så mycket – det är om man uppträder nervöst såsom att man har något att dölja som man drar uppmärksamheten till sig!
Citera
2022-08-01, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Jag träffar en 19-årig negress ibland, hon klär sig ganska alldagligt men talar bara engelska. Det där med avsugningar i bilen och pippa i skogen är jag ganska less på så jag tänkte boka hotell för att kunna leka några timmar i en avslappnad miljö och utforska hennes kropp i lugn och ro.
Hur skulle du spontant säga att risken är när en vit 45-åring bokar ett dubbelrum med en engelsktalande afrikanska i övre tonåren?
Jag förstår att många skulle tycka det är misstänkt, men tänker samtidigt att snuten kan väl knappast storma varje kk-knull som faller utanför normen?

Boka hotell där man inte behöver nyckelkort för att komma till rummen. Du checkar in er i dubbelrummet ensam och väntar där. En timme senare kommer din eskort till hotellet och går direkt till rummet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in