• 7
  • 8
2024-03-28, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Jockstraps borde vara din lösning
Jao detta var några år sedan och skulle säga att problemet inte finns längre. Blivit ett uppsving i utbudet senaste åren.
Jockstrap funkar alltid bra, men saknar större delen av vad som innebär en kalsong, så har skippat det till vardags

När man ser tillbaka på den här tråden så blir det tydligt hur känsligt det är att snacka om storkuksfenomen. Var betydligt mer osäker då och hade ingen aning om hur det skulle spåra ur på sättet det gjorde.
Citera
2024-03-28, 07:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems
Jag ska försöka få det här till ett seriöst inlägg. Jag har en väldigt stor kuk - och jag fattar att det är ett ”kul” problem. Under tiden jag pluggade och under min fritid har jag, ända sen jag var 13 och det började ta fart, alltid haft baggiga jeans och lösa farfarskalsonger med långa ben. Endera kan man ha kuken längs låret, endera kan den ibland få plats i paketet om man töjer skrevet när det är blött och har en storlek för stor på kallingarna.

Jag har pluggat färdigt och nu börjat jobba på en arbetsplats där jag måste ha en viss uniform som inte alls är lika lös i grenen som mina vanliga brallor.
Jag har nu beställt ett gäng olika kalsonger för att pröva ut något som är ganska tight så kuken får ligga längs röven; men alla jag hittar har ändå varit för små i paketet. Det är sinnessjukt obekvämt. Det börjar bli dyrt och jag har 10 par nya par kallingar som jag inte kan använda.
Är det någon som har förslag på kallingar som skulle kunna funka?

Du skall naturligtvis välja en traditionell Dashiki, Kitenge, eller Agbada, beroende på vilken del av Afrika du kommer från
Citera
2024-03-28, 16:34
Medlem
Som sagt i annan tråd tycker jag H&Ms klassiska boxershorts i tunn bomullspoplin funkar ok, i alla fall bästa jag haft hittills. Har även stora bollar så boxerbriefs funkar inte så bra, och briefs tror jag inte skulle funka men aldrig provat - kanske jag borde, men när allt är i mitten brukar "mittsömmen" på byxorna ge akut klämning när jag sitter.

Var har du byxornas mittsöm när du sitter? Uppe vid ena ljumsken eller så generösa byxor att sömmen går utanpå paketet? Vilken passform på byxor har du?

Jag störs jättemycket av kläm när jag sitter, får inte sällan skämtsamma kommentarer av en kollega om att jag inte kan sitta still. När jag kör bil är det för jävligt, det vet hon och passar på att skoja extra mycket då 😅
Citera
2024-03-28, 19:33
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems
Jao detta var några år sedan och skulle säga att problemet inte finns längre. Blivit ett uppsving i utbudet senaste åren.
Jockstrap funkar alltid bra, men saknar större delen av vad som innebär en kalsong, så har skippat det till vardags

När man ser tillbaka på den här tråden så blir det tydligt hur känsligt det är att snacka om storkuksfenomen. Var betydligt mer osäker då och hade ingen aning om hur det skulle spåra ur på sättet det gjorde.

Jag kan bara säga att jocks funkar för oss med normala organ. Har dock fått för mig att stödet borde va samma oavsett storlek. Sen jag köpte min första vill jag inte längre ha andra kalsonger
Citera
2024-04-19, 20:07
Bannlyst
Min man använder tanga. De är väldigt stretchiga runt paketet.
Citera
2024-05-12, 11:14
Medlem
Ville testa briefs för att slippa att min stora pung klibbar mot låren, och slippa alla veck från boxershortsen i brallorna. Så jag köpte briefsen Eliteman i modal från Obviously, i en storlek över min normala, från KJ Beckett via amazon.se.

De satt som en smäck, och har väldigt mjukt tyg, men påsen som skulle vara extra rymlig sitter alldeles för tight på mig. Såpass att det gjorde ont och jag blev öm. Och sömmen i "spetsen" av påsen gjorde ont på ollonet. (Jag är ofta runt 14,7x12,5 slak, kan vara betydligt större dock, har stort ollon och ca 80 ml testikelvolym (som ett riktigt rejält hönsägg, medel är 38 ml).)

Nu har jag haft dem på töjning några dagar, med påsen uppspänd över tre par strumpor med en påsklämma. Ska bli intressant att testa igen snart!

Härnäst lutar det åt att prova Andrew Christians nya serie Big Fat Dick. Hatar när det klämmer!

Hade dock varit gött att kunna fynda nåt billigt med fri frakt för en gång skull. Har kollat Temu och Amazon.se, men verkar inte finnas nåt där som når hela vägen. Tar gärna emot tips!
Citera
2025-11-06, 15:32
Medlem
bo-jerrys avatar
Jag kör med jockstraps
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto