Hur länge ska parodin med travreferenten få fortsätta? Missade att det var målgång i Swartling Memorial. Uppenbart för alla tittare att ryttarna red finish.
Det måste finnas annat som SG kan spara på.
Det var otroligt pinsamt att bevittna. Att han inte förstod sitt misstag redan när de red finish och inte ens när de pullade upp efter målgång 🫣 Så skamligt för galoppsporten, ta tillbaka David Crona genast!
Vilka fina löp på Bro Park i morgon. En skam att de rids mitt på dagen en onsdag. SG måste se till att det blir blir fler kvällslöp - med riksspel! - på kvällar nästa år. Så här kan det inte fortsätta!
Hur står det till med läsförståelsen hos våra svenska galopptränare? Här flyger folk i taket och beklagar sig i versaler över olämplig favorisering av galoppbanor. Så vitt jag vet är jockeyer inte anställda av SG…
Hur står det till med läsförståelsen hos våra svenska galopptränare? Här flyger folk i taket och beklagar sig i versaler över olämplig favorisering av galoppbanor. Så vitt jag vet är jockeyer inte anställda av SG…
Personen i fråga kanske läst Bro parks annons?
Kanske läsförståelsen haltar både här och där..
Det fick Marie Lustig att gå i taket. Hon håller inte med om att Bro Park är Skandinaviens bästa galoppbana och menar att anställda på SG inte får säga så. Att det är en jockey - inte anställd av SG - som citeras verkar hon inte ha märkt (eller bry sig om). Själv spammar hon Facebook med påståendet ”Jägersro har den bästa dt-banan” var och varannan dag. Kanske är hon sur för att hon inte blev citerad inför Prammsdagen?