Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetsskygg
Det är förvånande att folk sitter och pratar med Håkan om allvarliga saker i nära en halvtimme när han redan första minuten avslöjar att han är ordentligt påstruken. Personligen hade jag innan kameran slagits på tackat för mig och bett honom återkomma när han är nykter.
Nu vet jag inte vem den där Tyr är men jag antar att han är någon slags "sanningssägare" och det kletar ju av sig negativt på honom också att det finns en Youtubefilm där han sitter och babblar med en alkoholist i en halvtimme på tuben.
Det är förvånande att Håkan kan få och genomföra intervjuer med tanke på hans tillstånd under inspelning.
Tyr är som du misstänker en "sanningssägare". Hans kanal "Globalist-TV" på YT har han namngett för att han tycker att han har humor, i själva verket är han anit-globalist. Han tycker som alla andra som har "vaknad" att Covid är påhittat och att vaccin är farligt. Han svamlar ofta om New World Order, Bilderberggruppen, Bill Gates och så vidare. Han har några videos om chemtrails och pratar ofta om 5G som han är rädd för. Vitaminer är lösningen på det mesta för det har Lars Bern sagt. Ole Dammegård är hans absolut största idol och dom har gjort några videos tillsammans. Krister på filipinerna har han också kört ett flertal videos ihop med. Oftast när han kör videos ihop med andra så sitter han tyst och lyssnar som en liten skolpojke - har noll och inget att tillföra eller som kan driva en dialog.
I övrigt är Tyr från början från Hofors och polare med "Hårdrocks-Micke" som var med i "Samtidigt i Hofors" för några år sedan på SVT. Alltså en sån där serie där man tar dom konstigaste personerna från en håla på landet och gör en "dokumentär-serie" om så att folk har något att sitta och skratta åt hemma i TV-sofforna.
Tyr har flera gånger pratat om hur han blivit mobbad. Han har berättat om att hans avlidna mamma var narkoman och har suttit på hispan. Tyr har nog inte haft det så lätt i livet och har uppenbart inte ärvt den bästa uppsättningen av gener.
Hans "fru" (vet inte om de gift sig ännu) är het och är med då och då i hans videos. Synd att han lurat henne så att hon också också tror på alla galna konspirationer.
Politiskt har han nyligen gått med i AfS. Vad är det som gör att alla dom här tokstollarna drar sig dit?
Tyr borde föräras en egen tråd här om han inte redan har en. Det är han allt värd.