Citat:
Ursprungligen postat av
Lacerda
Man sparar flera tusen om året när man väljer Willys framför ICA, värt att tänka på. Konsekvensen är att på Willys måste man ständigt se en massas babbar och negrer vilket man sällan gör på ICA.
Där jag finns ser man alla dessa hasande avarter på Willys kladda på saker, öppna paket, ligger frysvaror överallt utom i frysen. Ligger krossade ägg på golvet, och någon måste betala för all denna vandalisering. När man kommer till kassan på Willys och det inte är någon svensk som övervakar jobbet och henne blir det som nu senast att jag betalade med en 500 hundring och hon matar in pengarna. Sedan står hon och tittar på mig, som retarderade gettovarelser gör. Jag frågade henne vad som händer och hon stpr bara tyst utan att säga något istället för att trycka på enter så att växeln spottas ut ur maskinen. När jag påminner henne igen att det finns kameror som spelar in så trycker hon på enter knappen utan att säga något sedan trillar slanten ned och det kommer "ursäkter".
Jag antar att willlys bygger sin affärsmodell på att ta in bottenskrap ingen vill ha genom att lönerna til ldessa varelser i kassorna betalas av de svenska skattebetalarna.
Jag jämför priserna beroende på vad jag behöver och sprider inköpen, är det en kedja som är billigare hadlar jag där men ofta hittar jag det jag behöver på andra ställen än på willys. Jag undviker skitstället willys för att jag vill inte bli bemött av en gettovarelse som nyligen och jag vill inte kliva i någon coronasmittads krossade ägg eller att ta saker någon coronasmittad gettovarelser tagit i.