Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-05-12, 09:00
  #1
Medlem
Nån som vet vad Orvar Säfström (Filmkrönikan) har för nytt projekt/kneg på gång?
Citera
2006-05-12, 09:11
  #2
Medlem
mishimas avatar
Kommer inte ihåg vad jag läste det, men jag tror han skulle skriva en bok.
Citera
2006-05-12, 09:12
  #3
Medlem
speedfreeks avatar
Tror jag läste att han var i färd med att avsluta en bok.
Han lär väl inte gå arbetslös länge i alla fall. Populär, duktig och stor kunskap.

EDIT: mishima e en kvick rackare
Citera
2006-05-12, 09:49
  #4
Medlem
ajerikssons avatar
Lyssna på Lantz i P3 idag, då skall Orvar komma & berätta om sin bok...
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programs...ProgramID=2198
Citera
2006-05-12, 12:16
  #5
Medlem
johnny_viciouss avatar
OT och Trams raderat.

//Mod
Citera
2006-05-12, 12:26
  #6
Medlem
Cisoles avatar
Sorgligt att han lämnar filmkrönikan iaf. Kommer sakna honom och gissar att kvinnan som skulle ersätta honom(minns ej namnet) inte kommer lyckas hälften så bra. Nya programupplägget verkar inte alls lika bra heller.
Citera
2006-05-12, 12:45
  #7
Medlem
Zildijans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cisole
Sorgligt att han lämnar filmkrönikan iaf. Kommer sakna honom och gissar att kvinnan som skulle ersätta honom(minns ej namnet) inte kommer lyckas hälften så bra. Nya programupplägget verkar inte alls lika bra heller.

Orvar har varit helt OK som programledare, men jag tror inte det är ett nerköp att byta programledare till Helena von Zweigbergk, en tjej med fötterna på jorden som inte kommer att köpa filmbolagens hypade pressreleaser rakt av utan säger "det här pretentiös dynga" om hon råkar tycka så.

En kort presentation:

http://www.semic.se/400/401.asp?AuthorId=11569
Citera
2006-05-12, 13:47
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zildijan
Orvar har varit helt OK som programledare, men jag tror inte det är ett nerköp att byta programledare till Helena von Zweigbergk, en tjej med fötterna på jorden som inte kommer att köpa filmbolagens hypade pressreleaser rakt av utan säger "det här pretentiös dynga" om hon råkar tycka så.

Av det jag sett av henne så har hon varit relativt värdelös som rescensent. En grå betongvägg är det jag bäst kan jämföra hennes utstrålning med. Orvar däremot verkar extremt insatt och påläst samt har ett naturligt förhållningssätt till kameran. Han kommer naturligtvis att klara sig alldeles strålande utan filmkrönikan!
Citera
2006-05-12, 15:05
  #9
Medlem
Cisoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zildijan
Orvar har varit helt OK som programledare, men jag tror inte det är ett nerköp att byta programledare till Helena von Zweigbergk, en tjej med fötterna på jorden som inte kommer att köpa filmbolagens hypade pressreleaser rakt av utan säger "det här pretentiös dynga" om hon råkar tycka så.

En kort presentation:

http://www.semic.se/400/401.asp?AuthorId=11569


Kommer väl se programmet nån gång för att hoppas på att bli motbevisad men eftersom mina känslor inför Helena, som hon hette, går rätt överens med föregående talare så är inte mina förhoppningar skyhöga direkt. Och att hon skulle kunna matcha Orvar ser jag i princip som omöjligt men men, time will tell
Citera
2006-05-12, 15:15
  #10
Medlem
apskeletts avatar
ta hand om tanten och knodden lite mer kanske?
Citera
2006-05-12, 19:42
  #11
Medlem
Villons avatar
Hoppas man får se mycket mer av karln, tragiskt att han ska sluta.
Citera
2006-05-13, 07:48
  #12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cisole
Kommer väl se programmet nån gång för att hoppas på att bli motbevisad men eftersom mina känslor inför Helena, som hon hette, går rätt överens med föregående talare så är inte mina förhoppningar skyhöga direkt. Och att hon skulle kunna matcha Orvar ser jag i princip som omöjligt men men, time will tell

Jag tycker att de skulle tagit in Nils-Petter iställen nu när han ändå fått sparken från Tv4
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback