Hej! Jag har tidigare vänt mig till närmaste kran i min stad för att införskaffa de varor jag behövt till eget helgbruk.
Men i somras fick jag förklarat för mig hur jag kunde slippa träffa den sortens folk och hur smidigt det var med btc och den vanligaste hubben med vendors i sverige. Det funkade betydligt lättare och smidigare än vad jag trott, har sedan dess mottagit 2-3 dussin mindre beställningar utom några som helst problem och till lite olika adresser.
för 3 veckor sen klickade jag hem 3 olika varor (trodde jag) bara 2 togs emot så jag tog kontakt med vendor som försäkrade att det var skickat, kände då att det måste vara otur eller något sällsynt strul så jag släppte det rätt omgående.
kommande veckor gjordes ytterligare 3 beställningar och en uteblev igen.. nu har det gått en vecka och den här gången sved det i plånboken.
Vill tillägga att båda uteblivna är från meriterade leverantörer som har funkat utmärkt ett bra tag innan.
Till saken, vad kan detta bero på? Hade det varit farbror blå bör jag inte ha fått något paket alls eller har jag fel? Har ni några erfarenheter av att det kommit en vecka efter eller kanske senare ändå?
har lånat en väns adress båda gångerna och vill såklart ej anklaga denne herre men det är ju klart man funderar.
detta är min första tråd så jag ber om ursäkt i förväg om jag krånglade till den eller har skapat tråden i fel kategori, flytta den gärna om så är fallet!