• 1
  • 2
2006-05-11, 23:24
Medlem
Mr Magoos avatar
Bajen har gått ut med att dom kommer att ta sig till slutspel. Jag tror dom åker ur. Finalen står mellan Västervik och Smederna. Nån som har andra bud??
Citera
2006-05-11, 23:41
Medlem
Sjuttiotvs avatar
Tror Tony avslutar med ett sm-guld. Eller iaf final. Mot VMS, kanske?
Däremot håller jag med om att Bajen åker ur.
Citera
2006-05-12, 22:07
Medlem
Mr Magoos avatar
In och håna dom på www.bajenspeedway.nu.
Alla från Sverige och framför allt Dom gul/svarta från Solna och de blåvita från Djurgården!!!
Citera
2006-05-13, 20:18
Medlem
Som enveten dalmas tror jag stenhårt på Masarna!
Citera
2006-05-19, 20:30
Medlem
Själv är man ju född Luxoit. Vilket är tungt just nu. Västervik i final? No way.
Citera
2006-05-19, 21:18
Medlem
tjohos avatar
Matchen Bajen-Smederna skulle det enligt rykten varit något lustigt med, någon som såg den eller vet mer om vad som hände?
Har inte lyckats prata med någon som var på plats.
Citera
2006-05-19, 23:22
Medlem
Klart Smedarna vinner...
Citera
2006-05-21, 22:11
Medlem
Rocky69s avatar
Masarna

Det är bara att kolla på laguppställningarna i år, och då inser man var guldet hamnar.
I finalen så piskar de upp Västervik.
Bajen kommer att klara sig kvar i alla fall. De övriga slutspelslagen blir VMS och Smederna med en varning för Vargarna.
Luxos ser väl inte allt för vassa ut i år.
Citera
2006-05-21, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Det är bara att kolla på laguppställningarna i år, och då inser man var guldet hamnar.
I finalen så piskar de upp Västervik.
Bajen kommer att klara sig kvar i alla fall. De övriga slutspelslagen blir VMS och Smederna med en varning för Vargarna.
Luxos ser väl inte allt för vassa ut i år.

Visst är Masarna bra. Men nog borde de slagit Vargarna borta även utan Adams? Om de nu ska vara "GULD-BRA". Ne, då Adams inte ska köra allt så tror jag det kan påverka truppen i sin helhet negativt.

Visst har Luxo börjat knackigt. Men du säger att Masarna slå Västervik i finalen, de har börjat lika knackigt dem.

GL HF!
Citera
2006-05-21, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjoho
Matchen Bajen-Smederna skulle det enligt rykten varit något lustigt med, någon som såg den eller vet mer om vad som hände?
Lustigt på vilket sätt?
Citera
2006-05-21, 23:39
Medlem
Mr Magoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoho
Jag var där och inget fungerade. Matchen blev 20 minuter försenad pga strul med grinden och annat. Bedrövligt att man inte har koll på sånt. Om det inte är fixat till nästa hemmamatch så kommer förbundet att stänga banan tills dess allt är fixat. Sladden man använde var nåt järnskrot som varken gjorde till eller från. Nää....matchen var en skam för speedwaysporten.
Citera
2006-05-22, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo
Jag var där och inget fungerade. Matchen blev 20 minuter försenad pga strul med grinden och annat. Bedrövligt att man inte har koll på sånt. Om det inte är fixat till nästa hemmamatch så kommer förbundet att stänga banan tills dess allt är fixat. Sladden man använde var nåt järnskrot som varken gjorde till eller från. Nää....matchen var en skam för speedwaysporten.

Hm, ja det är kass om kringarrangemanget fungerade så dåligt. Men det viktiga, matchen. Ja den ägde ju Bajen fullständigt. 30 p-seger mot Smederna, det är fan illa, för Smederna. Så jag förstår att du gnäller lite extra Men jag håller med.

Och du, Djurgården är blå-blåa! Fy skäms!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in