Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-06, 15:36
  #157
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av innocentblue
Ja jag är ingen expert på sexhandel så det kanske är annat som styr, någon hallick som bestämmer priset.

Bland min killes kamrater används det ibland, men oftast just 10an. "Hon var en 10-poängare". Sedan kanske någon annan inte håller med och så kan de diskutera om hon var en 8a eller 10a etc. Men oftast faktiskt just som ett säga att hon var jättesnygg. D.v.s 10-poängare som synonym till vacker. Inga andra betyg. De är i 20-årsåldern.

Tycker ni mer lika om ni bedömer tjejer? Jag tycker i alla fall att jag bedömer tjejer ungefär som killar gör. Ja så klart har de olika smak som nämnts men en tjej jag tycker är vacker visar sig också få alla killar efter sig.

Jag tror att det är utbud och efterfrågan som styr priset. Men det är en annan diskussion.

Jo. Just begreppet tiopoängare kan ju användas synonymt med någon som man tycker är jävligt snygg. Men övriga skalan används sällan.

Njaej, jag tror inte att vi tycker mer lika när det kommer till andra kvinnor. Det är nog samma sak som gäller där. Och då är det ändå flera kvinnor jag känner som ligger med kvinnor mellan varven.

Summa summarum: tiopoängare = någon man tycker är jävligt snygg/attraktiv. Annars är skalan ganska ointressant.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback