Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2021-04-17, 16:05
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Jag är inte en sämre forskare än att jag villigt kan acceptera dina slutsatser om du visar på ett bättre sätt att uppskatta detta samhällsfenomen. Så, varsågod, jag lyssnar.
Fördjupa dig i källmaterialet kanske? Som forskare vet du nog redan att man inte når slutsatser snabbt och utan möda.
Citera
2021-04-17, 17:19
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Helt enkelt inte sant, såvida du inte räknar från hedenhös efter inlandsisens tillbakadragande.

Du måste utgå från den tiden då Sverige utropades som en nation. Då fanns det Svenskar i landet som
bildade och byggde landet Sverige. Dessa kan man knappast räkna som invandrare. De som tillkom senare efter landets skapande kan anses vara "invandrare".

Det är en logisk gräns som bygger på landets utropande som eget land. Innan kan du inte räkna.. Då fanns det ju inget "sverige"
Sverige utropades som en nation för ca 800 år sedan. Det finns inte ett enda släktled som lyckats undvika ingifta invandrare under så lång tid, det är helt enkelt inte möjligt. Varenda svensk har en invandrad förfader inom ett par hundra år bakåt i tiden, vilken liten isolerad by man än kommer ifrån.
Citera
2021-04-18, 13:14
  #39
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freduro
35% invandrare skulle jag tro. Sen får media försöka mörkläggning sanningen med falska statistiker från välkända judeetablissemanget.


Vi som har Tysk bakgrund är ju också inräknade i den siffran, så vi får ju ta det med en nypa salz.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback