Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-26, 19:58
  #1
Medlem
(Länk till klipp längst ned)

Storbråk pågår! Mellan Simon Weidersjö i Paradise Hotel och feministiska aktivister.
Anledningen: Simon berättar att han inte vill gå ned på knä för en tjej som haft sex i TV upprepade gånger.


Simon: "Jag hade aldrig kunnat knäböja för Josie...//... Jag tänker aldrig knäböja för någon som har sugit kuk i TV i typ tre avsnitt.

Josie: Oj oj oj, vad spelar det för roll? Bara för att jag var här förra gången och bjöd på mig själv. Jag kom ganska långt på att göra det. Dessutom, jag har sugit en kuk i PH. Haft sex med 4 personer i PH. Så get your facts straight!
Programledaren: "Hur tänker du kring hur du uttryckte dig Simon? Du har ju ingen grund för det du sa?

- Programledaren menar att Simon ljuger, att han "inte har någon grund för sina anklagelser".
- Josie (slampan) menar att Simon har fel, hon har ju "inte sugit typ tre kukar, utan typ en. Och legat med fyra personer."
- De feministiska aktivisterna skriker #slushaming! "Simon är en mansgris som trycker ned kvinnor bara för att de har sex".

Klippet på en dryg minut:
https://www.instagram.com/argtjej/?hl=sv
Arg tjej beskriver sig som: "Feministisk debattör, socionomstudent, genusvetare, aktivist, intersektionell"
__________________
Senast redigerad av blueberrycake 2020-09-26 kl. 20:42.
Citera
2020-09-26, 20:01
  #2
Medlem
revodnebs avatar
Vad var syftet med att han skulle knäböja?
Citera
2020-09-26, 20:07
  #3
Medlem
grungewhores avatar
Jag hade inte heller knäböjt för någon kvinna så länge jag inte hade tänkt fria.

Den här instagrammern är en sån typisk slå-in-öppna-dörrar-feminist, som andra feminister sälklappar sina jan guillouarmar med.

”Män våldtar, män slåss, därför är jag feminist. Låt mig suga hur många kukar jag vill..” eh...
Citera
2020-09-26, 20:16
  #4
Medlem
Nån som har 'argtjej' som nick är arg över nåt. Big whoop.

Fattar inte hur folk orkar hetsa upp sig över sånt här.

Lägg din tid på något mer konstruktivt än att bli arg på en arg tjej som är arg på nån Paradise Hotel-snubbe?

Peta dig i naveln, rulla tummarna, kolla in nån annan instagramprofil eller liknande. Häll ut en hink vatten över badrumsgolvet och titta på när det torkar. Det är mer konstruktivt och spännande än detta iaf.
__________________
Senast redigerad av enhalvboj 2020-09-26 kl. 20:21.
Citera
2020-09-26, 20:21
  #5
Medlem
Jag gillar det feministiska uttalandet att hon kom ganska långt i pH på att suga kuk och knulla killar. Som att hon vet att det är så man ska göra för att komma nånstans här i livet.
Citera
2020-09-26, 20:23
  #6
Medlem
Nu tittar jag inte på Paradie Hotell så varför skulle han knäböja från första början?
Citera
2020-09-26, 20:24
  #7
Medlem
Cannibalizations avatar
Borde inte feminister ha något emot hela programet som koncept?
Citera
2020-09-26, 20:28
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Borde inte feminister ha något emot hela programet som koncept?

Tror de flesta, feminister eller ej, tycker det är skräp.
Citera
2020-09-26, 20:38
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Vad var syftet med att han skulle knäböja?

Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Nu tittar jag inte på Paradie Hotell så varför skulle han knäböja från första början?

Tror inte att det var bokstavligt menat att knäböja. Han menade det generellt, att han aldrig skulle kunna knäböja/hylla/fria till/se upp till en slampig tjej.

De skulle välja någon slags "veckodrottning" av alla tjejdeltagare.
Citera
2020-09-26, 20:47
  #10
Medlem
Aigiss avatar
Snacka om att äga sig själv när man säger att man kom ganska långt på att va en hora. Då är man ju ganska tydlig med att man bara är en knulldocka och inte ens den bästa eftersom hon inte vann.
Citera
2020-09-26, 20:50
  #11
Avstängd
flashenbacken1s avatar
haha menar hon på allvar att hon "kommit långt" på det där?
Citera
2020-09-26, 20:52
  #12
Medlem
Jag undrar vad det är för fel på dessa kvinnor.
Det är "starkt" att en kvinna suger kuk och knullar runt?? Det är bara vidrigt. Vissa av dem här har bodycounts högre än 50-100. Det har gått så långt att det inte ens är roligt längre. VAR FAN ÄR SJÄLVRESPEKTEN?

"Alla vill inte barn", hon säger det som om det vore jättevanligt. Skulle snarare säga att det är ovanligt att inte vilja ha barn.
"Cis män kan inte diskutera abort för de är män", samtidigt diskuterar hon rasism mot svarta fast hon inte är svart.

idioter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback