• 3
  • 4
2020-09-27, 19:53
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suppose
Det tror jag också.

Blandannat Ericsson
2020-09-27, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Blandannat Ericsson

Han tillhör väl inte årets förare. Jag gillade aldrig Ericsson. Tyckte att han var halvkorkad och arrogant med dålig självinsikt.
2020-09-27, 20:01
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Han tillhör väl inte årets förare. Jag gillade aldrig Ericsson. Tyckte att han var halvkorkad och arrogant med dålig självinsikt.

Nädå, jag bara ville passa på att hälla kilovis med salt i såren. Jag minns hur diskussionerna lät när han körde i F1 senast, och nu indycar. Medier hyllade honom som en stjärna.
2020-09-29, 12:48
Medlem
Woodhoppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prostreet32
Det är ju då alla kritiker kan dra åt helvete...

Vilken pajas Bottas.

Det var nog ganska onödigt att säga det han gjorde. Tror dock han menade alla hatare istället för kritiker.
PR-mässigt var det inte alls bra
2020-09-29, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodhopper
Det var nog ganska onödigt att säga det han gjorde. Tror dock han menade alla hatare istället för kritiker.
PR-mässigt var det inte alls bra

"To who it may concern... fuck you"

Ingen verkar fatta att det är en sorts humor. Han sa ju exakt samma 2019 i Australien.

Kanske hade mottagits bättre om han sa det på finska med "grabbarna".

Vem vet, det är kanske något han brukade säga efter gokartracen i Finland under sina unga år.
2020-10-25, 16:00
Medlem
Citat:
"To who it may concern... fuck you"

Ingen verkar fatta att det är en sorts humor. Han sa ju exakt samma 2019 i Australien.

Dagen innan racedagen så hade han många troll/hatare på instagram där han hade rätt hårda svar. Så att det skulle vara till hatarna är knappast orimligt och jag skulle säga att det knappast är någon humor.
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in