Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2021-02-08, 09:23
  #37
Medlem
kola-rapaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Hmm, så är det nog.

Reprishastigheten då, går den att ändra?

Det låter konstigt, borde gå även med annat skin. Jag hade nog läst andras kommentarer på sidan du laddade ner det för att se om fler har det problemet.
Citera
2021-03-18, 09:03
  #38
Medlem
RobieBwois avatar
Sjukt irriterande att styrelsen gnäller på att jag letar nytt jobb när jag tidigare sagt upp mig (fast valt att lämna efter säsongen).
Citera
2021-03-29, 19:30
  #39
Medlem
No6s avatar
Började som arbetslös 29-åring, fick jobbet för Brommapojkarna i Div 1(div 3) vilket var precis den klubb jag ville ta över då de har bäst "Youth Recruitment" i Sverige på spelet. Skaffade en samarbetsklubb i Afrika vid namn ASEC från Elfenbenskusten(toppklubben i det landet). Den länken visade sig vara guld värd. Varenda jävla afrikan är Grym som jag tagit in därifrån. Dock är det taktiken som gjort att vi är så framgångsrika. Offensiv snabbt sprudlande fotboll. Vinner typ varje match med 3-5 mål men släpper oftast in typ 2.

Iaf tog upp BP till Superettan totalt överlägset redan första säsongen. Redan säsongen efter har jag nu vunnit Superettan och är klar för Allsvenskan. Har med andra ord gjort en Mellberg. Hur fan lyckas man btw förstöra Mellbergs jobb IRL och ta ner BP till division 1 igen? Fullständigt usel tränare som lyckades med det.

Nu återstår det att se om jag fortsätter en säsong till i BP i Allsvenskan - min dröm är att ta upp ett lag från Engelska Championship då det finns så mycket pengar att röra sig med i PL. Tar man upp ett lag dit så får man ju ordentligt med cash för att bygga ett lag med.

Dock är själva grejen med FM att utveckla spelare och sälja dyrare enligt mig, och då lämpar sig BP perfekt. Hittat 3 afrikaner där 2 av dem blir riktigt bra i framtiden
Citera
2021-04-02, 18:28
  #40
Medlem
RedRocs avatar
Spelar med Blåvitt och fick aldrig några pengar när Tolinsson lämnade för Lommel. Hade han i laget fram till sommarfönstret och det har hela tiden stått att 25 miljoner ska in. Men när han nu lämnat har jag inte fått några pengar, och heller inga klausuler som kan cashas in i framtiden. Vad fan?
Citera
2021-04-02, 18:32
  #41
Medlem
Kulturspraches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedRoc
Spelar med Blåvitt och fick aldrig några pengar när Tolinsson lämnade för Lommel. Hade han i laget fram till sommarfönstret och det har hela tiden stått att 25 miljoner ska in. Men när han nu lämnat har jag inte fått några pengar, och heller inga klausuler som kan cashas in i framtiden. Vad fan?
Du blev blåst. Det är en ny feature i spelet för att göra det lite mer spännande.
Bara dra det till domstol.
Citera
2021-04-06, 20:08
  #42
Medlem
Hallå boys! Spelar fortfarande FM19 pga kass bärbar dator. Finns det något sätt att uppdatera spelartrupper så att de matchar dagens trupper?
Citera
2021-04-09, 21:41
  #43
Medlem
No6s avatar
Kör som "mig själv" och började i Brommapojkarna, vann Div1, Superettan, Allsvenskan på tre säsonger genom att ta in spelare från Elfenbenskusten mest och Nigeria och Ghana. Har en riktigt OP 4-4-2 offensiv formation. Låter inte realistiskt såklart och ska inte vara möjligt, men jag gjorde det utan att "starta om" som jag höll på med förr(förstör spelkänslan)

Tog jobbet i West Ham i Championship efter typ 25% av säsongen gången. Kommer spela upp dem till PL, klar för kval redan och krigar med Brighton om titeln. Har 87p nu och Brighton 85. Blir tight. Gjorde bort mig senaste matchen, hade 0-1 borta och 20-3 i skott och backade inte hem så gör kontrar dem in 1-1 i 87:e. Fuck! Kan bli avgörande...

Riktigt kul spelfil. Fan vilka cash West Ham har, 1 miljard i transferpengar när jag kom. I en andradivision. Riktigt kul division att träna i. Tog med mig min assisterande och ett par coacher + fitness och målvaktstränare till England och värvade mina gamla talanger också.

Är i kvartsfinal mot Arsenal i FA-cupen nu. Blir nog förlust. Slog dock ut Watford i första omgången som ligger 7:a i PL. Jävla Meta-formation jag skapat...

Fan vad kul detta spel är när det går bra och man börjar från noll och jobbar sig uppåt. Brukar annars träna Valencia eller Atletico i Spanien, är supporte av ett av lagen.
__________________
Senast redigerad av No6 2021-04-09 kl. 21:45.
Citera
2022-08-04, 22:47
  #44
Medlem
RedRocs avatar
Spelar fortfarande detta spel och jag undrar vad som krävs för att ens styrelse ska gå med på att lägga till ett u23-lag. Jag har tagit Telford från lägsta divisionen till Premier League men får alltid nej för att dom anser att "tidpunkten inte är rätt". Frågat hur många gånger som helst, jag har maxade ungdoms- och träningsfaciliteter, 1,5 miljard på banken. Vad krävs egentligen? Andra PL-lag har både u18 och u21 men jag får nöja mig med u18 av någon anledning.
Citera
2022-08-11, 21:54
  #45
Medlem
Love-Diana-de-Nices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedRoc
Spelar fortfarande detta spel och jag undrar vad som krävs för att ens styrelse ska gå med på att lägga till ett u23-lag. Jag har tagit Telford från lägsta divisionen till Premier League men får alltid nej för att dom anser att "tidpunkten inte är rätt". Frågat hur många gånger som helst, jag har maxade ungdoms- och träningsfaciliteter, 1,5 miljard på banken. Vad krävs egentligen? Andra PL-lag har både u18 och u21 men jag får nöja mig med u18 av någon anledning.

Algoritmer.
Små lag kommer alltid ha en kvot som gör att de inte kommer att kunna nå samma status som de större lagen.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback