Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-09-24, 16:13
  #13
Medlem
SYSTEMexes avatar
Att göra allmäna ytor attraktiva är definitivt något jag kan sponsra med skattepengar. Dock sannerligen dåligt planerat!

Antar att fläckarna blir snorhala på vintern, annars hade de kunnat vara kvar
Citera
2020-09-24, 16:22
  #14
Medlem
Miljöpartiet ska bort det enda dom gör är att ställa till elände för medborgarna, ta bara alla jävla cykelbanor som dom har byggt i Stockholm och ändå så envisas cyklister med att cykla i körbanan bland bilarna bara för att dom får, så många miljarder i onödan som kunde ha gått till sjukvård och skola istället och detta tack vare Daniel Helldén
Citera
2020-09-24, 16:41
  #15
Medlem
Vill man göra Uppsalas innerstad mer attraktiv tycker jag man kan sluta anlita bolag som gräver upp häften av alla gator i city, ställer en fyrkant med koner runt och sen åker hem och sätter sig och fakturerar i 8 år.
Citera
2020-09-24, 17:19
  #16
Medlem
Gabriel Knights avatar
Varför ville man ha prickar i asfalten? Skulle de markera hur man skulle gå på gatan? Om de inte fyllde någon funktion så var det väl ingen ide att måla dit dem?
Citera
2020-09-24, 18:41
  #17
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Vad är prickarna för någonting?

Konst som du ska bli glad av!
Citera
2020-09-24, 18:49
  #18
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Varför ville man ha prickar i asfalten? Skulle de markera hur man skulle gå på gatan? Om de inte fyllde någon funktion så var det väl ingen ide att måla dit dem?
Givet färgen på prickarna - gröna och gula - gissar jag att man ska påminnas om Miljöpartiets godhet subliminalt.
Citera
2020-09-24, 19:39
  #19
Medlem
borrizs avatar
Är de där fläckarna en trafikfara, finns det halkrisk?
Om inte så är det en icke-fråga. Det enda praktiska är att vänta, förr eller senara så slits färgen ändå bort.
Citera
2020-09-24, 19:43
  #20
Medlem
Natalz2s avatar
Miljöpartiet. Som en klassfest på särskolan som aldrig vill ta slut. Hur länge ska detta parti få fortsätta att plåga vårt arma folk?
Citera
2020-09-25, 10:56
  #21
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Miljöpartiet. Som en klassfest på särskolan som aldrig vill ta slut. Hur länge ska detta parti få fortsätta att plåga vårt arma folk?
Jag böjer mig för din erfarenhet.
Citera
2020-09-25, 18:06
  #22
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Stadsgator ska inte se ut som resultatet av små extremistpartiers lekparker.

Varför inte, det brukar sällan vara några klagomål när man gör om GC-vägar till liknade "lekparker" oh då är det inte bara några färgprickar det handlar om.
Citera
2020-10-07, 14:24
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Vad är prickarna för någonting?

Färgduttar i på asfalten. Nu har man väl skrapat bort dom till 70%, gräsligt fult.
Citera
2020-10-07, 14:26
  #24
Medlem
borrizs avatar
Varför skall man ta bort färgen?
Så länge man sliter på färgen så sliter man inte på asfalten!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback