Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-30, 17:19
  #457
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Titan-IT har väl fått sin slutliga patch medan Grim Dawn fortfarande utvecklas. Den lilla detalj jag gillar mest är att man inte måste jaga föremål med sockets utan alla föremål kan ha en enhancer. (som inte bara har positiva egenskaper)
Till skillnad mot D2.
Där hade jag helt fel. Expansionen Ragnarök kom som en fullständig överraskning för mig.
Nu under julen har jag skaffat expansionerna till både Titan quest och Grim Dawn. Nu gäller det att få tid för spel också.
Citera
2018-07-15, 14:29
  #458
Medlem
AntiSociaL.s avatar
Lirar fortfarande detta spel ibland. Står sig försvånansvärt bra.
Citera
2024-01-09, 14:10
  #459
Medlem
Sliskarns avatar
Rätt häftigt att de fortfarande lanserar nya TQ grejor. Ny utgåva TQ Ultimate Edition med en ny expansion - Eternal Embers.

https://pasteboard.co/BaFANsf7WVHo.png

Själv har jag inte lirat TQ än trots man haft det i över tio år, så jag antar att man har mycket skoj att se fram emot! 🙂
Citera
2024-01-09, 16:42
  #460
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sliskarn
Rätt häftigt att de fortfarande lanserar nya TQ grejor. Ny utgåva TQ Ultimate Edition med en ny expansion - Eternal Embers.

https://pasteboard.co/BaFANsf7WVHo.png

Själv har jag inte lirat TQ än trots man haft det i över tio år, så jag antar att man har mycket skoj att se fram emot! 🙂

Endast till mobil, om jag har förstått det hela rätt.

Medans expansionen går att hitta hos GoG
Citera
2024-01-09, 17:15
  #461
Medlem
Sliskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Endast till mobil, om jag har förstått det hela rätt.

Medans expansionen går att hitta hos GoG
Mysko. Det brukar väl vara tvärtom, först pc/konsoll och sen mobil om spelet gått bra. Jag spelar på ipad och förutsatte att det fanns till pc.

Edit. Du verkar ha rätt. Sitter och glor lite på gog - alltså vilka priser. Köpte Ultimate Edition på ios som kostar 220kr då får du allt till TQ i ett trevligt paket. Här verkar ju bara expansionerna kosta 200kr st. Holy moly. 😬

Men det är väl som på appstore att de kör reor med jämna mellanrum så de går att få för halva priset typ.
__________________
Senast redigerad av Sliskarn 2024-01-09 kl. 17:49.
Citera
2024-01-09, 17:55
  #462
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sliskarn
Mysko. Det brukar väl vara tvärtom, först pc/konsoll och sen mobil om spelet gått bra. Jag spelar på ipad och förutsatte att det fanns till pc.

Edit. Du verkar ha rätt. Sitter och glor lite på gog - alltså vilka priser. Köpte Ultimate Edition på ios som kostar 220kr då får du allt till TQ i ett trevligt paket. Här verkar ju bara expansionerna kosta 200kr st. Holy moly. 😬

Men det är väl som på appstore att de kör reor med jämna mellanrum så de går att få för halva priset typ.

Det finns till PC, dock inte ultimate edition som det var tal om här.
Senaste utgåvan till PC och möjligen konsol är Anniversary edition, och den kommer inte med expansionerna Atlantis och Ragnarök.
Citera
2024-01-29, 15:22
  #463
Medlem
Druthuludis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sliskarn
Rätt häftigt att de fortfarande lanserar nya TQ grejor. Ny utgåva TQ Ultimate Edition med en ny expansion - Eternal Embers.

https://pasteboard.co/BaFANsf7WVHo.png

Själv har jag inte lirat TQ än trots man haft det i över tio år, så jag antar att man har mycket skoj att se fram emot! 🙂

Samma, jag har haft det installerat i typ 15 år men har endast spelat det minimalt. Knappt spelat klart det första området, så det är helt klart ett av de spel man måste ta sig tid för.

Den nya expansionen låter intressant, förmodligen en ursäkt för att få folk att köpa STEAM-utgåvan eller så.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback