Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-22, 21:37
  #1
Medlem
Vad tror ni om denna? Hör aldrig mer om återkommande taharrush incidenter sen 2020. Var det för att Sussie och Anna förstorade rumpan/läpparna i vart och varannat kvarter och betuttade manspojkar överallt? Är det så här eliten spär på ytterligare division och frustration i samhället. Exponering till max men håll fasiken distans!
Citera
2020-09-22, 23:19
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheriff-John-Brown
Vad tror ni om denna? Hör aldrig mer om återkommande taharrush incidenter sen 2020. Var det för att Sussie och Anna förstorade rumpan/läpparna i vart och varannat kvarter och betuttade manspojkar överallt? Är det så här eliten spär på ytterligare division och frustration i samhället. Exponering till max men håll fasiken distans!

Jaha du. Det här var nog en av de mest korkade konspirationsteori jag läst på flashback.
Om du behöver en förklaring så är coronaviruset ett virus. Det vill säga en klump genetisk information optimerat att sprida sig sig själv. Liknande virus sprids ständigt, utan inblandning av någon "elit"

Inför virus står vi alla lika, oavsett etnicitet, social status, förmögenhet, utbildning, "elit" etc.
Citera
2020-09-23, 08:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banemann
Jaha du. Det här var nog en av de mest korkade konspirationsteori jag läst på flashback.
Om du behöver en förklaring så är coronaviruset ett virus. Det vill säga en klump genetisk information optimerat att sprida sig sig själv. Liknande virus sprids ständigt, utan inblandning av någon "elit"

Inför virus står vi alla lika, oavsett etnicitet, social status, förmögenhet, utbildning, "elit" etc.

Ja men om du hört på så säger nissarna på tv att social distansering skall fortgå även efter 'massvaccineringen' av fåren.

Inse att livet kommer vara så här för alltid tills nästa steg. Så...

Därmed låt oss luckra upp tankarna lite även om tråden anses löjlig.

Social distansering ger friare spelplan för kvinnor medan män måste hålla sig minst 2 meter ifrån. Detta hindrar taharrush och mannen kuvar sig under kvinnan som vickar på rumpan där hon går.

Seså erkänn sanningen i mina argument för vad social distansering egentligen går ut på.
😁
Citera
2020-09-23, 09:41
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheriff-John-Brown

Social distansering ger friare spelplan för kvinnor medan män måste hålla sig minst 2 meter ifrån. Detta hindrar taharrush och mannen kuvar sig under kvinnan som vickar på rumpan där hon går.
Så det är där skon skaver?
Citera
2020-09-23, 18:09
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Så det är där skon skaver?

Ja jag skulle rimligen vilja påstå det. Få se då bara vilka långsiktiga psykiska effekter detta får på samhället.

Kvinnan är roten till allt elände och så även den här gången fast lite mera subtilt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback