Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-09-20, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwin00
Update, jag tog e oralt och de funka bra.

bomba=oralt, kallas så för man brukar ”göra en bomb” av mdma + papper och svälja istället för kapsel..
Citera
2020-09-20, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lirpa90
+1

Men min näsa brukar ta mycket stryk av att snorta E
Sen så röker man hasch på det också och alla möjliga hallisar kommer

ok.. fasiken jag har aldrig haft hallisar på mdma+hasch
Citera
2020-09-21, 00:53
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
ok.. fasiken jag har aldrig haft hallisar på mdma+hasch
Har endast haft ljudhallisar med den kombon, men bara när mdmat börjar lägga sig på slutet. Annars är ju röka en go kombo med mdma.
Citera
2020-10-07, 21:26
Medlem
Tog en massa e för cirka 20 årsedan... jag upplevde att snorta gav mycket sämre effekt än oralt... gick visserligen fortare men jag väntade hellre 30-35 minuter för en rejäl kick än få en sämre efter 10-15 minuter...
Rent mdma har jag aldrig snortat för det jag har haft har alltid varit kletigt, bruna kletiga kristaller som smakar skit... men en underbar resa... lungt fast speedat och lätt hallucigent.
Citera
2024-01-30, 16:38
Medlem
Bastuvurpas avatar
Väcker liv i den här tråden lite.
Om man har ett piller är det bara att hacka upp lite. Jag känner att jag skulle vilja bli lite myskåt men för den delen inte helt urflippad :-) Ska erkänna att jag inte har så stor erfarenhet av Ecstasy.

Jag vill bara tända igång "kåtheten" eller ska jag fokuser på annat :-)
Citera
2024-01-30, 16:47
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Väcker liv i den här tråden lite.
Om man har ett piller är det bara att hacka upp lite. Jag känner att jag skulle vilja bli lite myskåt men för den delen inte helt urflippad :-) Ska erkänna att jag inte har så stor erfarenhet av Ecstasy.

Jag vill bara tända igång "kåtheten" eller ska jag fokuser på annat :-)

Ett piller skulle jag antagligen svälja,har man ett eller flera till är det trevligt att dra några kulörta strängar nasalt men när man ser sig i spegeln är risken stor att man ser ut som en målad clown i ansiktet. Oralt är att föredra gällande xtc
Citera
2024-01-30, 16:49
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Ett piller skulle jag antagligen svälja,har man ett eller flera till är det trevligt att dra några kulörta strängar nasalt men när man ser sig i spegeln är risken stor att man ser ut som en målad clown i ansiktet. Oralt är att föredra gällande xtc

Jo, jag fattar att oralt är att föredra men om man sitter där och kanske inte vill ha 3-5 timmar rus utan bara "starta igång" kroppen så man blir kåt som fan. Fats det kanske kräver sitt piller :-D
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in