Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2023-02-04, 02:19
  #109
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Spännande med en serie om Bo Baldersson. Kommer ihåg att jag lånade kassettband på biblioteket som tonåring. Fantastiskt bra böcker som jag läste om i vuxen ålder. Väl värda böcker att läsa. Jävligt spännande med pseudonymen och vem som ligger bakom.
Citera
2023-02-05, 07:59
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Spännande med en serie om Bo Baldersson. Kommer ihåg att jag lånade kassettband på biblioteket som tonåring. Fantastiskt bra böcker som jag läste om i vuxen ålder. Väl värda böcker att läsa. Jävligt spännande med pseudonymen och vem som ligger bakom.
Det ska bli spännande att se vad de hittar. Jag tycker det är konstigt att man lyckats bevara den hemligheten så länge.
Citera
2023-02-05, 10:40
  #111
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden309
Det ska bli spännande att se vad de hittar. Jag tycker det är konstigt att man lyckats bevara den hemligheten så länge.

Ja verkligen. Det ska mycket till för att bevara wn sådan hemlighet.
Citera
2023-03-14, 16:54
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Stort tack för länkarna. Det förenklar för tråden.

Ja det verkar uppenbarligen som att tejpmördaren är gripen. Det fallet berörde mig djupt.
Jag fortsätter väl i samma stil.
(FB) 25-årige studenten Per Häggström mördad på Valhallavägen 1996

https://open.spotify.com/episode/1af...tion=copy-link
Citera
2023-03-14, 19:43
  #113
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Jag fortsätter väl i samma stil.
(FB) 25-årige studenten Per Häggström mördad på Valhallavägen 1996

https://open.spotify.com/episode/1af...tion=copy-link

Tackar för förenklingen
Måste in och lyssna, ligger lite efter tyvärr.
Citera
2023-07-05, 13:13
  #114
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Jävligt spännande att lyssna på miljardpatentet. Någon som har någon uppdatering på hur det går i fallet?
Citera
2023-08-19, 11:37
  #115
Medlem
Ms_pacmans avatar
Här är tråden om Jim Grapenkranz som senaste avsnittet I sexmonstrets klor handlar om: (FB) "Jim Grapenkrantz" dömd till 14 år 2005, dömd igen 2022, sexualbrott mm.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback