Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2020-09-20, 17:42
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traumerei
Intressant! Jag har själv förgripit mig på en man då jag var yngre (19 år). Jag drogade ner honom och stängde in honom i lägenheten. Eftersom han var hemlös så hade han ingenstans att fly. Brukade även ta dit en väninna och vi våldtog honom tillsammans. (Det var dock aldrig tal om någon penetration för hans del...)

Gjorde han inte som jag sa så misshandlade jag honom. Vilket hände ungefär 5 ggr. (Grov misshandel och mordförsök). Åkte dock aldrig fast, även om jag fick sitta i cell ett par gånger. Han försökte knocka mig en gång genom att smälla en stol i huvudet på mig, varpå mina grabbar kastade ut honom och misshandlade honom.

Good times!

Ingen penetration? Red ni hans ansikte eller vad?
Citera
2020-09-20, 21:24
  #62
Medlem
Traumereis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Det är precis det du själv framhävt dig att vara, och var det enda jag reagerade på.

Du är en feg och osäker individ helt enkelt, med förvirrande värderingar och saknad av identitet.

Jag är emot allt oprovocerat våld, våldtäkter och omänskliga gärningar, oavsett om det kommer från en grovt kriminell ”neger” eller en liten vit osäker tös som dig. Roliga är att du inte ser sambandet mellan denna ”neger” du pratar om och dig själv.

Kung-fu proffs 😁 den var rolig, kung-fu är den sista kampsport som fungerar i praktiken, lägg ner nu. Du är så cringe det bara kan bli.

Du påstod att du skulle kunna lura in mig i lägenhet och misshandla mig, och jag skulle varken dregla efter dig in i lägenhet pga. dina tuttar eller ditt attraktiva intellekt. Du dras ju uppenbarligen till övervåld, och verkar ha avsaknad empati för sådant, så skulle inte förvåna mig om du sitter och smeker dig själv när du diskuterar med en riktig man, vilket du uppenbarligen aldrig gjort i ditt liv.

Var gråter jag över att blivit riden i sängen när jag sov? Snarare såg jag ironin i det hela, trots att jag kände mig smutsig dagen efter.

Hur kommer det sig att en liten flicka förespråkar och deltagit i brutala oprovocerad misshandel, förnedring och våldtäkt? Riktigt unikt. Hade du själv velat bli utsatt för något sådant?

Din lallare! Du drömmer om att dominera en kvinna i sängen men lyckas själv bli våldtagen av en liten tjej, och nu ska du ut i Stockholms förorter och rädda drägg med dina inlärda ninjamoves, jag lovar att du hade blivit utskrattad och fått svansa iväg som det offer du är! Bobo, betongdjungelns nya superhjälte ute på nya äventyr! Han ska rädda negrerna med sin pascifistiska filosofi och sin antirasism , ha ha, snacka om att ha förlorat identiteten totalt.

Men det är bra att du vågar komma ut med att du gillar att bli dominerad av småtjejer, och får chans att spela offer och hjälte på samma gång här på flashback. Vi är alla extremt imponerade. Fantastiskt!
Citera
2020-09-20, 23:38
  #63
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traumerei
Din lallare! Du drömmer om att dominera en kvinna i sängen men lyckas själv bli våldtagen av en liten tjej, och nu ska du ut i Stockholms förorter och rädda drägg med dina inlärda ninjamoves, jag lovar att du hade blivit utskrattad och fått svansa iväg som det offer du är! Bobo, betongdjungelns nya superhjälte ute på nya äventyr! Han ska rädda negrerna med sin pascifistiska filosofi och sin antirasism , ha ha, snacka om att ha förlorat identiteten totalt.

Men det är bra att du vågar komma ut med att du gillar att bli dominerad av småtjejer, och får chans att spela offer och hjälte på samma gång här på flashback. Vi är alla extremt imponerade. Fantastiskt!

Var spelar jag offer? Varför kommer med saker från tomma intet hela tiden? Gå tillbaka till hoten istället, passar dig bättre.

Ni låsas kriminella i betongen verkar ju muggarna fulla med intriger - här ska det tydligen misshandlad och dödas för folk har påstått sig se djävulen.

Förlorat identiteten? Var lite mer konkret när du skriver. Bygger du det på din briljanta världsbild om att man bör vara politiskt extremt lagd beroende på vilket ursprung man har? Man kan inte förlora en identitet man aldrig haft.

Du är så vilsen lilla tös, hoppas det vänder dock. Aldrig försent.
Citera
2020-09-21, 00:29
  #64
Medlem
Traumereis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Var spelar jag offer? Varför kommer med saker från tomma intet hela tiden? Gå tillbaka till hoten istället, passar dig bättre.

Ni låsas kriminella i betongen verkar ju muggarna fulla med intriger - här ska det tydligen misshandlad och dödas för folk har påstått sig se djävulen.

Förlorat identiteten? Var lite mer konkret när du skriver. Bygger du det på din briljanta världsbild om att man bör vara politiskt extremt lagd beroende på vilket ursprung man har? Man kan inte förlora en identitet man aldrig haft.

Du är så vilsen lilla tös, hoppas det vänder dock. Aldrig försent.

Var det djävulen han såg, eller var det mig?
Du må sakna identitet, men tro inte att andra inte har sin, och är väl medvetna om den... Och inga rasistanklagelser kan få den att försvinna. Du kanske tror att du är en oskyldig ängel, men mig går det inte att lura. Jag ser igenom din fasad.

Du förresten... det slog dig aldrig att jag kan ha hittat på hela historien bara för att roa mig?
Citera
2020-09-21, 00:43
  #65
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traumerei
Var det djävulen han såg, eller var det mig?
Du må sakna identitet, men tro inte att andra inte har sin, och är väl medvetna om den... Och inga rasistanklagelser kan få den att försvinna. Du kanske tror att du är en oskyldig ängel, men mig går det inte att lura. Jag ser igenom din fasad.

Du förresten... det slog dig aldrig att jag kan ha hittat på hela historien bara för att roa mig?

Jag är långt ifrån oskyldig här i livet, aldrig påstått heller. Sårat många människor och gjort saker jag ångrat.

Du får vara hur mycket rasist du vill, inte fan bryr jag mig.

Läs våran diskussion igen så ser du att jag kallade dig troll tidigt in. Visste redan att du var ett troll från ditt första inlägg.

Kul att du hade en roade helg Du roade mig en hel del också på nattåget med ditt attraktiva intellekt.

Ut och roa dig i betongen nu.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback