Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-09-18, 20:24
  #13
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Hos Katshing får du obegränsat för 249kr/mån med samma nät som Tele2, ser ut att ha högt betyg https://se.trustpilot.com/review/katshing.com

Vet du med säkerhet att Katshing är Tele2 i en annan förpackning ?, så är det naturligtvis intressant. Har läst användarbetygen, lite blandat kompott,även om det mesta är positivt.
I mitt läge så finns inget annat än Tele2 som fungerar i mitt geografiska läge, fått ge upp både 3 och Telia.
Att i detta läge binda sig för ett avtal som inte lovar för vad det är, är att skaffa sig onödig huvudvärk-igen...
Citera
2020-09-18, 21:20
  #14
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Vet du med säkerhet att Katshing är Tele2 i en annan förpackning ?, så är det naturligtvis intressant. Har läst användarbetygen, lite blandat kompott,även om det mesta är positivt.
I mitt läge så finns inget annat än Tele2 som fungerar i mitt geografiska läge, fått ge upp både 3 och Telia.
Att i detta läge binda sig för ett avtal som inte lovar för vad det är, är att skaffa sig onödig huvudvärk-igen...
Det verkar så när man kollar här https://abonnemangkoll.se/mobiloperatorer/ men har inte själv operatören så du får nog dubbelkolla med Katshing innan en beställning ...ser att de inte har någon bindningstid så du behöver nog ingen Treo
Citera
2020-09-19, 00:19
  #15
Medlem
gudrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Vet du med säkerhet att Katshing är Tele2 i en annan förpackning ?, så är det naturligtvis intressant. Har läst användarbetygen, lite blandat kompott,även om det mesta är positivt.
I mitt läge så finns inget annat än Tele2 som fungerar i mitt geografiska läge, fått ge upp både 3 och Telia.
Att i detta läge binda sig för ett avtal som inte lovar för vad det är, är att skaffa sig onödig huvudvärk-igen...

Läs gärna genom en annan flashbacktråd, om Katshing, innan du bestämmer dig:

(FB) Någon som haft Katshing senaste månaderna? (fri surf 249 kr/mån)
Citera
2020-09-23, 01:34
  #16
Medlem
Kan dem bara göra såhär? Jag har haft Maxi unlimited i 10(!) år. Har betalat 349 kr.. detta ska höjas till 415 kr.

Kan ärligt säga att jag inte använde mer än 50 GB/mån. Samtidigt tyckte jag 349 var ett bra pris och jag ville framtidssäkra mig nu i samband med 5G.. men nu när det har höjts till 415.. så vet jag inte om det är så särskilt smart
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback