Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-15, 03:47
  #1
Medlem
Hej jag beställde Oculus rift s från elgiganten och använde det i ca 20 minuter, går det och lämna tillbaka det med kvitto och allt även om man har öppnat och använt de?
Citera
2020-09-15, 04:23
  #2
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Bästa och mest korrekta svaret får du senare idag när du ringer och frågar. Hörlurar, jag vill inte köpa dina.
Citera
2020-09-15, 07:34
  #3
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorro43
Hej jag beställde Oculus rift s från elgiganten och använde det i ca 20 minuter, går det och lämna tillbaka det med kvitto och allt även om man har öppnat och använt de?
Ja det kan du. Dom har 30 dagars öppet köp. OBS:Gå INTE in med produkten i butiken när du ska göra återköpet, utan gå till kundservice-avdelningen som ligger utanför ingången.

Citat:
Ibland är det svårt att veta om en produkt är helt rätt för dig - därför erbjuder Elgiganten 30 dagars Öppet Köp.

Om du vill nyttja Öppet Köp är det viktigt att du bekantar dig med följande:
  1. Ta med dig kvittot vid ett återköp.
  2. En returnerad produkt måste vara i samma skick som då den köptes. Vi tar inte emot returer av produkter som har spår av omfattande användning eller med synliga skador eller repor.
  3. Produkten måste vara noggrant rengjord.
  4. Vi uppmuntrar våra kunder att behålla originalförpackningen.


30 dagars öppet köp
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback