Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-09-16, 22:37
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f.d.idiot
Blir det inte tråkigt att vara själv då. Tänk om man ångrar sig om 10 år, då är man dessutom ett decennium äldre och utbudet av villiga partners har minskat drastiskt.

Ja men då var det väl inte menat. Tänker inte bara nöja mig med nån i vart fall. Och jag är personligen inte sååå gammal om 10 år så kommer kunna haffa 25åringar då med.
Citera
2020-09-16, 23:07
  #26
Medlem
MrFolds avatar
Absolut smart. Vi är fortfarande apor och sociala däggdjur. Därför är beröring ett av de bästa sätt som finns för att skapa harmoni mellan två personer. Om vi är i harmoni med en person så blir vi också mer toleranta och mindre lättirriterade på den. Goda cirklar.

Regelbundet sex ovanpå det som båda är nöjda med och åtminstone något gemensamt intresse att förenas kring så har man säkert ökat chanserna för att relationen kommer att hålla med många, många procent.
Citera
2020-09-17, 07:16
  #27
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2020
Smart! Vi brukar prata under tiden och kallar det för att docka.

👍
Citera
2020-09-17, 08:25
  #28
Medlem
Mycket bra sak som TS framför. Jag skulle dock förlänga tiden till 30 sek. Det låter långt men efter en stressig dag behöver man minst det för att "släppa" lite av den. En del av dessa 30 sek kan även bestå av att man håller i varandra och bara tittar varandra djupt in i ögonen.
Citera
2020-09-17, 15:12
  #29
Medlem
Långa kramar från någon man inte är väldigt nära (som fru, sina barn, flickvän osv) är så jäkla obekvämt Har ni vart med om det? 15 sekunder skulle kännas som en halvtimme lätt. När skall man säga ifrån osv. funktionsnedsatta kramas ibland så.
Citera
2020-09-21, 22:58
  #30
Medlem
konan-babarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Långa kramar från någon man inte är väldigt nära (som fru, sina barn, flickvän osv) är så jäkla obekvämt Har ni vart med om det? 15 sekunder skulle kännas som en halvtimme lätt. När skall man säga ifrån osv. funktionsnedsatta kramas ibland så.

Jamen sluta ragga på funktionsnedsatta!
Citera
2020-09-22, 18:19
  #31
Medlem
Mumpss avatar
Hade en relation där vi bestämde att man inte fick tacka nej om den andra drog igång en lugn låt och bjöd upp till tryckare. Det var helt fantastiskt. Vi kunde göra det om vi såg att den andre var stressad, eller om vi var lite småsura på varandra, eller om vi bara ville vara lite extra nära. Fem minuter har man alltid tid med och en gammal hederlig tryckare löser faktiskt det mesta.
Citera
2020-09-22, 18:23
  #32
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumps
Hade en relation där vi bestämde att man inte fick tacka nej om den andra drog igång en lugn låt och bjöd upp till tryckare. Det var helt fantastiskt. Vi kunde göra det om vi såg att den andre var stressad, eller om vi var lite småsura på varandra, eller om vi bara ville vara lite extra nära. Fem minuter har man alltid tid med och en gammal hederlig tryckare löser faktiskt det mesta.
Hade min kärring gjort nåt sån så hade jag gett henne en örfil och sen kastat ut henne.
När jag är hemma så vill jag ha lugn och ro, inge massa klängande. Sånt slutade jag med för 20 år sedan.
Citera
2020-09-22, 18:39
  #33
Medlem
Mumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Hade min kärring gjort nåt sån så hade jag gett henne en örfil och sen kastat ut henne.
När jag är hemma så vill jag ha lugn och ro, inge massa klängande. Sånt slutade jag med för 20 år sedan.
Du missade biten där jag sa att det här var något vi bestämde tillsammans? Du låter verkligen som en fantastisk man att ha en relation med.
Citera
2020-09-22, 18:43
  #34
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumps
Du missade biten där jag sa att det här var något vi bestämde tillsammans? Du låter verkligen som en fantastisk man att ha en relation med.
Jag är fantastisk om man låter mig vara, jag låter ju frugan göra sitt utan att lägga mig i. Kan det bli bättre?
Är man i min ålder så värdesätter man lugn och ro före älskog.
Citera
2020-09-22, 18:59
  #35
Medlem
Mumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Jag är fantastisk om man låter mig vara, jag låter ju frugan göra sitt utan att lägga mig i. Kan det bli bättre?
Är man i min ålder så värdesätter man lugn och ro före älskog.
Det är ju perfekt att ni har samma syn på hur ni vill ha er relation! Alla är vi olika.
Citera
2020-09-22, 19:01
  #36
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumps
Det är ju perfekt att ni har samma syn på hur ni vill ha er relation! Alla är vi olika.
Tur är väl det.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback