Citat:
Ursprungligen postat av
imroroyo
Många tankar i tråden som jag kan relatera till. Som sagt, det som är värst är att jag verkligen inte träffat någon människa likt henne förut, oavsett sammanhang. Kan inte heller ljuga för mig själv och försöka intala mig att hon är en hemsk människa, det är inte lösningen.
Vaknar om och om igen varje natt, och varje gång vaknar jag med en massa ångest och vill bara tillbaka till drömvärlden där jag inte vet hur situationen ser ut i riktiga livet.
Kanske borde söka hjälp, men jag har inte bestämt mig än.
Jag skriver ett dubbelinlägg för att jag inse kunna vara till hjälp.
Ett år framåt i tiden från att nu ha varit i min egen kärleksrelation. En kan säga att vägen hit har varit, svält, blod, svett, tårar, ångest, viktuppgång, viktnedgång, törst, självplågande, dålig sömn och diverse ting. Men det där låten jag skickat dig eller kanske jag inte har gjort. Den är bra som fan. Jag länka nedan. I början låten naturligt fungera med min mentalitet genom processen under ett år. Idag, har jag tittat in på musikvideon istället för att enbart lyssna på spotify och jag tala om för dig att musikvideon komplettera min egenskapade världsbild i förhållande till mig, omvärlden och min kärleksrelation som brustit. Se in själv och berätta vad du tycker. Kanske kan det som för dig fungera stöd och idag jag sjunga med i låten genom hjärtat för det beröra mig i varje ord, varje trumslag, varje ljud och bild i relation till vad jag genomgått genom min röst genuint sjunga. Du kan behöva tid. Att genuint sjunga med i denna låt tog mig kanske ett halvår.
https://www.youtube.com/watch?v=t438...&start_radio=1
Jag får gåshud och det är till din hjälp och att du lyfter frågan.