Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-20, 20:42
  #6037
Medlem
Om jag har en glass-kiosk som säljer jätte-god glass som alla vill ha. Är det då mitt fel att alla vill köpa denna glass. Skall jag då brännas på bål för att alla karlar tycker om min glass....
Citera
2024-01-20, 20:48
  #6038
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Teabag
Om du googlar ”fittans makt” så begriper nog även du

Tycker faktiskt att det är upp till ansvariga chefer i maktställning, att vara professionella och se till att inte korrumperas av varken sex, pengar eller annat.
Citera
2024-01-20, 20:59
  #6039
Medlem
anisotropiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Jo, även om hon ser lite sliten och härjad ut i ansiktet i dag på vissa foton (säkert mycket festande) och kanske inte är direkt supersnygg, så ser hon ju ändå ganska fin ut sminkad och i tex. denna snygga blåa klänningen:
Det ovan utprånglade får stå för dig, jag vill bara ta ner dig och framförallt det här karriäristiska, övermogna såväl som nedgångna tjackludret några pinnhål genom att länka in den här bilden:

https://morgonposten.se/wp-content/u...f-1068x557.jpg

__________________
Senast redigerad av anisotropik 2024-01-20 kl. 21:01.
Citera
2024-01-20, 21:08
  #6040
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anisotropik
Det ovan utprånglade får stå för dig, jag vill bara ta ner dig och framförallt det här karriäristiska, övermogna såväl som nedgångna tjackludret några pinnhål genom att länka in den här bilden:

https://morgonposten.se/wp-content/u...f-1068x557.jpg


Jo, har sett denna och liknande bilder innan. Därav just mina kommentarer om att hon kan se ganska härjad och sliten ut i ansiktet, samt att den andra bilden var just när hon var sminkad (en påkostad sminkning kan dölja mycket skavanker i kvinnors hy och ansikten).
Citera
2024-01-20, 22:20
  #6041
Medlem
Massonites avatar
Fast vem säger att allt handlar om 6
Underbara middagar , hemlagade stekar.. allt mysigt ..
Tror mer att många är avundsjuka på L*nda.

Hon är en vanlig människa också , som har alla de behov som vem som helst.
Mat är ett gott exempel ..
Citera
2024-01-21, 05:21
  #6042
Medlem
eScapeGoats avatar
Vem är spökskrivaren som skriver hennes böcker?
Citera
2024-01-21, 05:31
  #6043
Medlem
Christopher.s avatar
Tycker hon och hela polisledningen/militärstaben verkar vara en dålig dramaserie från 70-talet där det pilska ludret knullar runt med alla i sin jakt efter makt och inflytande, till och med namnet Staaf är så där lätt erotiskt till sin natur som henne själv. Männen faller som käglor och vissa tar självmord i de intriger som skapas på arbetsplatsen.
Citera
2024-01-23, 12:25
  #6044
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du tror inte Linda tog saken i egna händer, så att säga? Det är flera män som fått sina fiskar värmda av henne, hon tar vad hon vill ha.
Du menar att hon våldtagit gubbarna?
Citera
2024-01-23, 12:28
  #6045
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Precis, man kan inte rädda någon som inte vill bli räddad. Uppenbarligen värnar inte heller vår ÖB om sin mentala hälsa.
👍 Dessutom startar han "säkerhetsbolag" dagen efter idioterna i Hamas attackerade festivalen.
Citera
2024-01-23, 16:09
  #6046
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Tycker faktiskt att det är upp till ansvariga chefer i maktställning, att vara professionella och se till att inte korrumperas av varken sex, pengar eller annat.
Ett tips från coachen.

Alla män borde vara lite mer noggranna med vad de funderar på att köra kuken i och vilka konsekvenser det kan få i stort. En sådan som Staaf som glatt blandar ihop sexliv med jobb ska man som sagt passa sig för. Är det en slump att hon trär fittan över medelålders, livströtta chefer?

Naturligtvis inte men hennes sort projicerar alltid allt ansvar på karln, jobbarkompisar eller vänner. All antydan till egenansvar rinner bara av dem för de kan ju inte rå för att "de råkar bli kära i någon på jobbet" och "här är vi alla vänner så ni kan väl anpassa er lite efter mina behov (läs privatliv)".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback