2024-01-19, 06:05
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Hon ser ju bättre ut idag än hon gjorde då..(Tittade snabbt på mittenbilden och trodde hon glömt rakat sig... ...)
Det är inte Linda Staaf på mittenbilden. Det är hon Linnea nånting, knepig handbollsspelare som var i ropet för tio år sedan. Det är någon slags bildkollage.
Citera
2024-01-19, 11:02
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Det är inte Linda Staaf på mittenbilden. Det är hon Linnea nånting, knepig handbollsspelare som var i ropet för tio år sedan. Det är någon slags bildkollage.

Ahh. Missade det. Såg bilden på en blogg som handlade om Linda S. Tack för infon!
Citera
2024-01-19, 13:52
Medlem
Nu skall jag säga något positivt o kontroversiellt om Linda.

Kvinnor skall ju numera bejaka sin sexualitet o otrohet är numera rätt OK.

Så varför skulle inte Linda ha rätt att schmaka olika schnablar varje vecka år efter år
om hon nu skulle tycka det är kul eller kul att prova sig fram efter något bättre - de hittillsvaranade har m a o inte varit särskilt bra enligt hennes bedömning o de drabbade har känt sig psykade o särskilt Mats som bara o hela tiden ville doppa sin snopp i hennes gryta.

När männen doppat på motsvarande sätt har det ju varit beundransvärt - Tony Curtis
Warren Beatty Julio Iglesias m fl. o deras jobb har inte ifrågasatts o de har inte heller
blivit bojkottade. O det råder ju jämlikhet idag eller???

O det är ju inget skäl att hävda att hon skall få sparken för.
Citera
2024-01-19, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Nu skall jag säga något positivt o kontroversiellt om Linda.

Kvinnor skall ju numera bejaka sin sexualitet o otrohet är numera rätt OK.

Så varför skulle inte Linda ha rätt att schmaka olika schnablar varje vecka år efter år
om hon nu skulle tycka det är kul eller kul att prova sig fram efter något bättre - de hittillsvaranade har m a o inte varit särskilt bra enligt hennes bedömning o de drabbade har känt sig psykade o särskilt Mats som bara o hela tiden ville doppa sin snopp i hennes gryta.

När männen doppat på motsvarande sätt har det ju varit beundransvärt - Tony Curtis
Warren Beatty Julio Iglesias m fl. o deras jobb har inte ifrågasatts o de har inte heller
blivit bojkottade. O det råder ju jämlikhet idag eller???

O det är ju inget skäl att hävda att hon skall få sparken för.

Hon är en smart brud som vet hur man klättrar i karriären utan att nämnvärt anstränga sig. Inget man kan få sparken för, väljer ut dom kåta gubbar som kan ta henne vidare upp på stegen
Citera
2024-01-19, 16:17
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Hon ser ju bättre ut idag än hon gjorde då.

Jo, även om hon ser lite sliten och härjad ut i ansiktet i dag på vissa foton (säkert mycket festande) och kanske inte är direkt supersnygg, så ser hon ju ändå ganska fin ut sminkad och i tex. denna snygga blåa klänningen:

https://alltomkungligt.se/wp-content...aster-stor.jpg
Senast redigerad av peterpanp 2024-01-19 kl. 16:33.
Citera
2024-01-19, 16:22
Medlem
Skall jag vara 5riktigt ärlig så skulle jag gjort det samma om jag vore kvinna.
Så mycket energi som man lagt ner på olika projekt här i livet. Vissa har varit goda och vissa har varit mindre goda.

Men visst vore allt så enklare om man vore född med en fitta. Vägen och kampen mot framgång hade varit så mycket kortare.
Citera
2024-01-19, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Jo, även om hon ser lite sliten och härjad ut i ansiktet i dag på vissa foton (säkert mycket festande) och kanske inte är direkt supersnygg, så ser hon ju ändå ganska fin ut sminkad och i tex. denna snygga blåa klänningen:

https://alltomkungligt.se/wp-content...aster-stor.jpg
Absolut. Jag tror det flesta killar och gubbar här på flashen inte skulle tacka nej för en kärlekstund med denna donna. Sen att hon anklagas för att vara en gold-digger..Men, hallå..Nu är det 2024.Försök hita en kvinna som icke drar fördel av att vara född med en vagina....
Citera
2024-01-19, 19:43
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Absolut. Jag tror det flesta killar och gubbar här på flashen inte skulle tacka nej för en kärlekstund med denna donna. Sen att hon anklagas för att vara en gold-digger..Men, hallå..Nu är det 2024.Försök hita en kvinna som icke drar fördel av att vara född med en vagina....

Hon är en kuksugerska av rang, det är så hon har övertygat höga chefer att hon är lojal/älskar de. Linda har hittat vägen till dessa högt uppsatta männens hjärta genom deras gylf.
När hon väl börjat suga de då vet hon att hon har de i som i en liten ask.
Hon sjuder av sex och det triggar männen.

Hon sög polischefens kuk som om det inte fanns en morgondag ,som en igel,
han vaknade på morgonen och istället för god morgon märkte han att hennes läppar omfamnade hans kuk. Efter det fanns ingen återvändo, hon fick vad hon ville och blev chef för NOA.
Citera
2024-01-20, 11:15
Medlem
Mogrens avatar
Hon uppfyller alla krav på beteckningen Kronluder
Citera
2024-01-20, 17:54
Medlem
Mr.Teabags avatar
Snacka om golddigger.

Först Löfving, och nu ÖB Bydén. Denna kvinna vet verkligen hur hon ska använda sin åtråvärda fitta! ”Kronluder” skrev någon i en tidigare kommentar. Jag är benägen att hålla med!
Citera
2024-01-20, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Teabag
Snacka om golddigger.

Först Löfving, och nu ÖB Bydén. Denna kvinna vet verkligen hur hon ska använda sin åtråvärda fitta! ”Kronluder” skrev någon i en tidigare kommentar. Jag är benägen att hålla med!
Tycker hon verkar vara en riktig Kronjuvel
(Du har inga synpunkter på de aktuella männens omdöme- så där i största allmänhet?)
Citera
2024-01-20, 18:42
Medlem
Mr.Teabags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Tycker hon verkar vara en riktig Kronjuvel
(Du har inga synpunkter på de aktuella männens omdöme- så där i största allmänhet?)

Om du googlar ”fittans makt” så begriper nog även du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in