Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-09-11, 20:00
  #25
Medlem
Stonedboys avatar
Hade en tjej en gång som hade ganska små bröst. Men dom var rätt runda och fylliga på ett lagom sätt., dom var små men stod rakt ut och hade lite större vårtgårdar. Lite svårt att förklara, men jag var sjukt sugen på dom. Sög dock inte så mycket på dom vilket man ångrar lite i efterhand.
Citera
2020-09-13, 01:10
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
Hade en tjej en gång som hade ganska små bröst. Men dom var rätt runda och fylliga på ett lagom sätt., dom var små men stod rakt ut och hade lite större vårtgårdar. Lite svårt att förklara, men jag var sjukt sugen på dom. Sög dock inte så mycket på dom vilket man ångrar lite i efterhand.
Spelar faktiskt inte så stor roll. Attityden till hela övningen är viktigare.....
Citera
2020-09-13, 01:37
  #27
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Hur fan menar du nu???

Det är ju precis tvärtom. En fet röv får man slita med som fan. Den är ofta bara stor så att kvinnan inte orkar göra något jobb alls och det suger som fan.
Ett annat problem är när man vill kliva på bakifrån med kvinnan liggandes. Då sväller den ut på sidan så att man inte får nån plats!
Drömmer om en smal och len röv som man kan känna kransen av analhålet trycka mot den absoluta botten av mitt könsorgan.

Old-school Flashbackhumor á la 2008.

OnT: Kvinnor med tydligt putande rumpor och skinkor kan behöva en längre och större kuk för att den ska komma åt vissa punkter och för att hon ska komma överhuvudtaget - tre frågetecken? Hur fet röv du snackar om kan jag inte tankeläsa, men jag lider en aning med dig.(*skratt*)
__________________
Senast redigerad av karamazow 2020-09-13 kl. 01:51.
Citera
2020-09-13, 08:51
  #28
Avstängd
Kick88s avatar
Jag har aldrig fundera i dom banorna. Dom flesta tjejerna i Sverige har små och normalt stora tuttar.

Lite som vi män, de flesta av oss har helt normala kukar.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback