• 3
  • 4
2020-09-16, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Okay... så du är rädd för skador men tränar med idioter som försöker knocka sina träningskompisar?

.

Ja jag kan inte tvinga klubben att kasta ut dem. berätta nu om dina mjuka thaiboxningspass i kukmätningen som du precis förlorat.
Citera
2020-09-17, 06:23
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User30
Ja jag kan inte tvinga klubben att kasta ut dem. berätta nu om dina mjuka thaiboxningspass i kukmätningen som du precis förlorat.

Till skillnad från dig har jag tävlat en del. Ett tiotal matcher i fullkontakt thaiboxning och kickboxning samt över 60 matcher SW och BJJ.

Det finns alltså ingen kukmätning mellan dig och mig eftersom du inte har tävlat.

När det gäller folk som försöker knocka sina träningskompisar så är det absolut personer som borde få packa sina saker och gå hem. Nu vet jag inte vad du tränar på för klubb iofs.
Citera
2020-10-26, 17:49
Medlem
Absolut. Det är extremt få förunnat att vara ambidextriös.
Citera
2020-12-07, 17:53
Medlem
Borasare1980s avatar
Behöver inte vara nån fördel med ambidextri. Låter fränt att säga att man är lika bra på bägge sidor men i praktiken kanske det snarare är så att man är lika kass på bägge sidor. Jag själv är vänsterfotad i kombination med högerhänt. Det gör mig ambidextriös inom tennis, hockey, boxning, golf och andra sporter där hela kroppen används. Men varken vänster eller höger känns 100% naturligt för mig. Det känns alltid sisådär 10 % avigt och obekvämt hur jag än gör. Är man fullständigt ambidextriös mellan vänster-höger hand och vänster-höger fot kan man få total beslutsångest har jag hört. Man bör ha kvickare reaktioner om ena sidan är dominant.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in