Flashback bygger pepparkakshus!
2021-02-24, 15:53
Medlem
nickomyras avatar
Någon som vet varför hon slutade som facklig och uppdrag sossarna ?
Var det bara pga flytt ?

Var det i samband med att hon hade stulit på sitt förra jobb ?
Senast redigerad av nickomyra 2021-02-24 kl. 15:57.
Citera
2021-02-24, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Någon som vet varför hon slutade som facklig och uppdrag sossarna ?
Var det bara pga flytt ?

Var det i samband med att hon hade stulit på sitt förra jobb ?

Hon står kvar här https://munkedal.tromanpublik.se/viewPerson.jsf?id=36
Citera
2021-02-24, 18:18
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudelo
Tack ! Undrar om det hade varit lika tyst i pressen om det hade stått ett D bredvid det där S:et
Citera
2021-02-24, 19:14
Medlem
Citat:
Är det en gammal sökning? Jag hittar inte hennes namn bland förtroendevalda för (S) i kommunen. Jo, jag vet att hon varit med där. Är själv medlem men kan inte hitta hennes namn längre.
Citera
2021-02-24, 19:17
Medlem
Citat:
Tack ! Undrar om det hade varit lika tyst i pressen om det hade stått ett D bredvid det där S:et
Då hade det kanske inte hänt ö.h.t. för då hade hon nog suttit med i kommunfullmäktige eftersom det är (SD) som styr Munkedal.
Citera
2021-02-24, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halteper
Är det en gammal sökning? Jag hittar inte hennes namn bland förtroendevalda för (S) i kommunen. Jo, jag vet att hon varit med där. Är själv medlem men kan inte hitta hennes namn längre.

Sökte på Jennie Olsson Munkedal, då kom det där. Kan ju hända att de glömt och rensa bort det bara.
Vad jag vet så var hon facklig åt livsmedelsförbundet när hon jobbade på ABBA . Vet inte om hon fortsatte vara facklig på andra jobb efter det. Borde ha varit runt 2016-2017 hon jobbade där enligt en vän.
Citera
2021-02-25, 00:01
Medlem
Citat:
Sökte på Jennie Olsson Munkedal, då kom det där. Kan ju hända att de z- och rensa bort det bara.
Vad jag vet så var hon facklig åt livsmedelsförbundet när hon jobbade på ABBA . Vet inte om hon fortsatte vara facklig på andra jobb efter det. Borde ha varit runt 2016-2017 hon jobbade där enligt en vän.
När jag sökte på Google kom det upp som du länkade till men när jag söker på namnet som förtoendevald person i kommunen finns hon inte med på listorna längre. T.ex. om man går tillbaks med länken högst upp på sidan till "personer". Nåja, det här är ju OffTopic så vi kan väl lämna det därhän.
Citera
2021-02-25, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Hovrätten 18 år.

Japp o livstid i tingsrätten precis som han skriver!
Citera
2021-02-25, 04:05
Medlem
Citat:

Tror hon fick sluta som komunpolitiker för ett par år sedan,lite osäker vilket år, när hon åkte fast för smuggling.Hon åkte till Tyskland och köpte sprit och öl som hon sedan sålde i Sverige.
Skrevs väl lite i lokala pressen när det hände och jag tror faktist inte att det spelat någon roll vilket parti hon tillhörde.
Citera
2021-02-25, 09:13
Medlem
UT64s avatar
Åklagaren yrkar på livstid för den galna lesbianen.

Håller tummarna för att det håller hela vägen.
Citera
2021-02-25, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Åklagaren yrkar på livstid för den galna lesbianen.

Håller tummarna för att det håller hela vägen.

tack för skrattet!
- i denna annars så groteska historien. Det fattas bara att nämndemännen hittar (på) förmildrande omständigheter...?
Citera
2021-02-27, 09:45
Medlem
Novotars avatar
Citat:
👎 NEJ. Kommunpolitiker fick livstid för mord. Stora rubriker, visst mår man illa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in