2020-09-05, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldK
Nu har jag ingen relation varken till BO, MGM eller brukaren. Men enligt BOs Facebook så hade han sambo, hur troligt är det att han skulle göra något mot brukaren då? Bara en fundering.

Tror du refererar till ett annat dödsfall på en ung person i Trollhättan?
Citera
2020-09-05, 11:12
Medlem
Citat:
Nu har jag ingen relation varken till BO, MGM eller brukaren. Men enligt BOs Facebook så hade han sambo, hur troligt är det att han skulle göra något mot brukaren då? Bara en fundering.

Vem är BO?
Citera
2020-09-05, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaedet
Tror du refererar till ett annat dödsfall på en ung person i Trollhättan?

Jaså? Utveckla gärna.
Citera
2020-09-05, 11:23
Medlem
tomyhockeys avatar
googlade på namnet helene fick det här .

https://www.ttela.se/nyheter/trollhä...eldt-1.2947523
Citera
2020-09-05, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
googlade på namnet helene fick det här .

https://www.ttela.se/nyheter/trollhä...eldt-1.2947523

Ja det borde ju vara vårdtagaren/brukaren.
Citera
2020-09-05, 11:29
Medlem
Det kommer mest troligt inte att handla om svenska namn. Typiskt tumregel, vet inte flashback vem den misstänkta eller BO är inom 24h så är det en blatte. Svennar är snabbast i världen på att tävla om vem som var bästa vän med ett mördat brottsoffer eller generellt vilken död som helst på sina sociala medier. Det hade florerat något namn hittills om det handlade om en svensk.

Nu minskar det inte allvaret i brottet men kulturskillnaden är underlig. Detta mord är underligt. Ska vara stickskador enligt Aftonbladet
Citera
2020-09-05, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det kommer mest troligt inte att handla om svenska namn. Typiskt tumregel, vet inte flashback vem den misstänkta eller BO är inom 24h så är det en blatte. Svennar är snabbast i världen på att tävla om vem som var bästa vän med ett mördat brottsoffer eller generellt vilken död som helst på sina sociala medier. Det hade florerat något namn hittills om det handlade om en svensk.

Nu minskar det inte allvaret i brottet men kulturskillnaden är underlig. Detta mord är underligt. Ska vara stickskador enligt Aftonbladet

BO är en svensk man.
Citera
2020-09-05, 11:30
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Men.. Varför skriver du öht i tråden. Du har mer att tillföra. Du måste ju känna till familjen. En del har en sjuklig njutning av att hålla inne på information å bara njuta av situationen. "Mmm, jag veeet minsann". Vad heter den störningen tro?

Nån form av narcissism.
Citera
2020-09-05, 11:33
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:

på min ort brukar utlänningar jobba som personliga assistenter även svenskar , svenskar som jobbar som personliga assistener en del brukar vara missbrukare .
Citera
2020-09-05, 11:38
Medlem
Citat:
BO är en svensk man.

Du säger dig veta vem BO är, har dess Facebook osv ge oss initialer åtminstone om du ska vara så hemlig. Jag tror som en tidigare skribent att du blandar ihop dödsfall.
Citera
2020-09-05, 11:40
Medlem
Citat:
Du säger dig veta vem BO är, har dess Facebook osv ge oss initialer åtminstone om du ska vara så hemlig. Jag tror som en tidigare skribent att du blandar ihop dödsfall.

Kan också bekräfta att det är en svensk man.
E*ik någonting, vet ej efternamn.
Citera
2020-09-05, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agnesboll
Kan också bekräfta att det är en svensk man.
E*rik någonting, vet ej efternamn.

Okej tack för att du ger oss lite extra här i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in