2020-09-06, 22:17
Medlem
buggenbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Finns det något förhör med pappa FR?
Ingen som har FUP och kan tänka sig att lägga upp den på lämplig sajt?
Citera
2020-09-06, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Men ingen segregering va? Kapitalismen fixar allt. Googla ironi. Bara ett tips. Just saying
Finns ingen modell som kan beskriva hela verkligheten, dvs ingen ideologi som helt fungerar, men att bestraffa ärligt arbete med skatt borde alla inse vara en urusel ide. Vad som helst, men inte arbete kan man tycka.
Det här blir OT...
Citera
2020-09-06, 22:31
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Är du säker på att vakten var skjuten i magen??

Nej "ingen" som har för avsikt att ta sitt liv skjuter sig i magen. Allra minst den som är väl förtrogen med vapen. Det är helt uteslutet.

Nej, jag är inte säker, därför allt tystades ner men det gick rykten om att han var skjuten i magen och även om att det skulle vara mer än ett skott.
Vi får väl aldrig reda på sanningen om ingen tar tag i det riktigt.
Citera
2020-09-06, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Finns det något förhör med pappa FR?
Nej, inte vad jag såg.
Citera
2020-09-06, 22:38
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Moderutternas söner fick för mycket pengar att röra sig med. Både Adelsohn och Reinfeldt. Nu mår de så dåligt! De måste knarka. Då sänker vi arvodena till politiker på en gång! En moderat som vill motarbeta kriminalitet kan inte ha för mycket pengar att röra sig med. Som vi alla vet: Det är på Stureplan som slöddret möts. Politiker, deras avkommor och kriminella som sedan ger sig på vanligt folk i förorterna. Politikerna ger sig också på förorterna, fast på ett annat sätt då, det är lagligt att ta ifrån människor deras inkomster och föra över dem till knarkarbarnen. Det där "självmordet" i Reinfeldts tillfälliga palats, vad berodde det på?
Satt bredvid Ulf Adelsohn med son på lunchen igår, bägge såg oförskämt fräscha ut. Brunbrända och vältränade. Nej, den mesta skiten samlas inte alls runt Stureplan utan typ vid kiosken i Vällingby.
Citera
2020-09-06, 22:43
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Men ingen segregering va? Kapitalismen fixar allt. Googla ironi. Bara ett tips. Just saying
Klart det blir segregering när 13% av befolkningen (gissa vilken) skiter fullständigt i skolan, inte tycker det är så kul att jobba och delar sin tid mellan olika åtalbara aktiviteter. Men har du en svullen vänsterhjärna tycker du väl det är de vitas fel.
Citera
2020-09-06, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Satt bredvid Ulf Adelsohn med son på lunchen igår, bägge såg oförskämt fräscha ut. Brunbrända och vältränade. Nej, den mesta skiten samlas inte alls runt Stureplan utan typ vid kiosken i Vällingby.

Ja, vid lunchtid ja. Då ligger klanerna och sover. De dyker upp senare. Det vet varenda snut på Norrmalmsstationen.

Apropå det brunbrända hos den utpekade familjen kanske kan tyda på en lite semester på nån karibisk ö. Avlägsen.

Det är inte Adielsson, det är Reinfeldt.

Men jag gillar dig, Mr.Sweden, du har haft rätt tidigare. Ibland.
Citera
2020-09-06, 23:00
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Nej, jag är inte säker, därför allt tystades ner men det gick rykten om att han var skjuten i magen och även om att det skulle vara mer än ett skott.
Vi får väl aldrig reda på sanningen om ingen tar tag i det riktigt.

Ok.

Nej, det är nog locket på.
Citera
2020-09-06, 23:08
Medlem
Arkiaters avatar
Fredrik Reinfeldt tog med sonen på spritfest, dagen efter.
https://www.friatider.se/fredrik-rei...er-knarknatten
Citera
2020-09-06, 23:16
Medlem
Citat:
Va det inte hemma i Fredrik Reinfeldts bostad som man för ett antal år sedan hittade en död person? ”Misstänkt självmord”, om jag mins rätt.

Det hände i hans dåvarande statsminister bostad, Sagerska huset. Den som tog livet av sig var en av skyddsvakterna och det skedde i vaktrummet, inte inne i privatbostaden.
Citera
2020-09-06, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Fredrik Reinfeldt tog med sonen på spritfest, dagen efter.
https://www.friatider.se/fredrik-rei...er-knarknatten
Jag undrar om Fredrik med son var och pudrade näsan på toaletten samtidigt.
Citera
2020-09-06, 23:24
Medlem
Citat:
Har jag förstått det rätt, att det har varit knarkrazzia hemma i Fredrik Reinfeldt bostad och att polisen hittade kokain? Var det för eget bruk, eller knarkar hela familjen?

Har för mig att farsgubben "åkte dit" (påverkad) för något år sedan.

För det första är det inte Fredrik Reinfeldts bostad utan hans sambos tidigare bostad. Däremot är han av någon anledning skriven där, men han och sambon bor istället på Karlavägen. I själva verket är det sonen Erik som bor i lägenheten (även om han är skriven hemma hos mamma Filippa).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in