2020-09-05, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Det r drfr jag frgar om ngon vet...

Nej du undrade om FR yngsta dotter bor hos FR. Vilket r irrelevant d ingen hr tydligen vet vem som r GM.
Citera
2020-09-05, 16:19
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Nej du undrade om FR yngsta dotter bor hos FR. Vilket r irrelevant d ingen hr tydligen vet vem som r GM.

Det r hgst relevant om man bor i en knarkarkvart med ett litet barn, det r knappast en trygg milj.
Citera
2020-09-05, 16:19
Medlem
konstits avatar
Citat:
Om man zoomar in p bilden i denna bluffartikel str det att att Erik bor p vning sex, han bor inte dr och lgenheter pappan ger ligger p lgenhetsnummer 1403. Allts fjrde vningen. Polisen sger att de ringer Eriks pappa, varfr skulle polisen ringa en 25-rings pappa?.

Det hela r ruttet ktt och visar starkt likheten bland Cissi Wallins galna fans och drevkulturen till Flashbacks neandertalare till idioter.

Jag vet vem r Erik r, och vetat i skert tio r. Snubben r absolut bengen att dra ladd. Men kom igen, jag vill ha papper p saken.

Bor dr andra f.d. toppolitiker i fastigheten ?
Citera
2020-09-05, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Bor dr andra f.d. toppolitiker i fastigheten ?

Vad har det med saken att gra?

Bor en drs med frmgna mnniskor dr, b.la. Schyffert och Martin Luuk tror jag ocks bodde dr eller flyttade han till Frejgatan, kanske var Martin Luuk.
Senast redigerad av pogba 2020-09-05 kl. 16:26.
Citera
2020-09-05, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Du mste i s fall tnka att det hnder EFTER kessons politiska karrir. Det pverkar inte den aktuella politiken plus att det r ett dussinfall som ingen skulle intressera sig fr om det inte fanns kndisar inblandade.
Men skvallervrdet r frsts stort. Drfr vi sitter hr...

Din "analys" r bde felaktig och grund.

Reinfeldt r en person som i allra hgsta grad pverkar opinion och politik i detta land. Han sitter i tevesofforna var och varannan dag, och kommer med det ena galna frslaget efter det andra.

Att en fd statsministers son, har stora knarkgmmor i fd statsministerns lgenhet och drtill hittas rejlt ptnd och nstan naken - det har nyhetsvrde oavsett vad du sger. Detta r inte "skvaller" - detta r nyhetsvrde.

Och hyckleriet i media r oerhrt. Du kan aldrig inbilla mig om att media hade skyddat kesson om situationen hade gllt honom.
Citera
2020-09-05, 16:23
Medlem
Soterns avatar
r det drfr moderatorn inte ndrat i rubriken fr att det inte r bekrftat? Jag bara undrar.
Citera
2020-09-05, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det r hgst relevant om man bor i en knarkarkvart med ett litet barn, det r knappast en trygg milj.

Absolut, men nu r det lngt ifrn klarlagt att det r aktuell adress eller GM det pratas om.
Citera
2020-09-05, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
r det drfr moderatorn inte ndrat i rubriken fr att det inte r bekrftat? Jag bara undrar.

Ja, falsk ryktesspridning r inget moderatorer uppskattar till skillnad frn pbeln hr inne.
Citera
2020-09-05, 16:43
Medlem
Citat:
Absolut, men nu r det lngt ifrn klarlagt att det r aktuell adress eller GM det pratas om.
Enligt Fria Tider r det bekrftat av klagarkammaren.
https://www.friatider.se/knarkrazzia...l-media-morkar
Citera
2020-09-05, 16:43
Medlem
Soterns avatar
Men hur vgar Nya Tider skriva detta om det bara r fejk? De kan ju ka dit fr falsk ryktesspridning.
Citera
2020-09-05, 16:45
Medlem
okok1s avatar
https://stoppapressarna.se/svenskt/k...drik-reinfeldt

Citat:
Polisen genomfrde en husrannsakan hos Fredrik Reinfeldt.
Vid tillslaget hittades stora mngder kontanter och vitt pulver hos den tidigare statsministern.
Citera
2020-09-05, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Enligt Fria Tider r det bekrftat av klagarkammaren.
https://www.friatider.se/knarkrazzia...l-media-morkar

Ja, enligt Fria Tider ja. Ngon hr br vl vara plusmedlem och kan ge oss mlnummer?

Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Men hur vgar Nya Tider skriva detta om det bara r fejk? De kan ju ka dit fr falsk ryktesspridning.

Vet inte vad fr brottsrubricering du syftar p? rekrnkning r nog svrt att f till, frtal r nog p bttre position men tvekar p att ens Reinfeldt vill ge denna tidning luft.

Citat:
Ursprungligen postat av okok1
https://stoppapressarna.se/svenskt/k...drik-reinfeldt

Vissa gr allt fr klick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här