2020-09-03, 19:28
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Din dumma jvla son till en sna, man ser inte p ngon om denne tar knark.

Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Uppenbarligen sg polisen att Reinfeldts son var pverkad. Det r hela upprinnelsen till detta rende
Om jag tolkar det vlvilligt s syns det eftert om inte folk gr full meathhead sklart. Men under ruset oj vad det syns nr man lrt sig kolla efter det. Vanligt folk har dock oftast ingen aning.
Citera
2020-09-03, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Klart det mste vara Halvnegern Reinfeldts son, den som dmdes fr misshandel... och med en sdan far r allt frltet.

Helt otroligt..

r det samma son som Fredrik Reinfeldt tillsammans reste med till USA och skrev en bok om det amerikanska valet? Vad heter han? Frgan r om vr frra statsminister ocks snortat kokain tillsammans med sonen? (om det nu r kokain) Har polisen tagit blodprov p bde Fredrik och sonen? r Fredrik Reinfeldt kokainberoende? Hur mnga linor har han dragit genom ren och nr i s fall? Mnga svar som krver svar. Knark och knarkpengar tillhrande den frra statsministerns son hittas i statsministers bostad.. En riktig jvla BOMB!

Chockerande...
Senast redigerad av Pazzamo 2020-09-03 kl. 19:39.
Citera
2020-09-03, 19:33
Medlem
Conny63s avatar
Bonniers fr ringa lastbil o dumpa Reinfeldts bok p sopptippen .
Citera
2020-09-03, 19:38
Halleluja, sent skall syndaren f sitt straff. ppna ditt hjrta fr fngelset nu. ntligen lite glada nyheter efter allt elnde.
Senast redigerad av Juristen08 2020-09-03 kl. 19:42.
Citera
2020-09-03, 19:38
Medlem
Knivur-273s avatar
Jag har inget till vers fr vederbrande politiker, men jag betvivlar starkt att han nyttjar frbjudna droger sjlv.

Jag frmodar att han huserar en av sina sner i sin bostad. Kanske borde han ha bttre koll p vad hans ena son sysslar med, ven om sonen har eget rum...

Med denna politikers skamlst hga inkomst och rikedom, borde det inte vara s ekonomiskt besvrande eller svrt att rta upp sonen.

Ja, om ryktet r sant vill sga.
Senast redigerad av Knivur-273 2020-09-03 kl. 19:45.
Citera
2020-09-03, 19:40
Medlem
Var finns frldrarna ?
Citera
2020-09-03, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Jag har inget till vers fr vederbrande politiker, men jag betvivlar starkt att han nyttjar frbjudna droger sjlv.

Jag frmodar att han huserar en av sina sner i sin bostad. Kanske borde han ha bttre koll p vad hans ena son sysslar med, ven om sonen har eget rum...

Med denna politikers skamlst hga inkomst och rikedom, borde det inte vara s ekonomiskt besvrande eller svrt att rta upp sonen.

Ja, F.R har inte ordning p sina egna barn... !

Finns absolut INTE ngonting som svider s hrt som nr ngons avkomma kritiseras och sklet projiceras p ngon av frldrarna ...

Speciellt inte om d ngon av frldrarna grna velat framst som bttre och hgre n populasen som man grna bannat
Citera
2020-09-03, 19:43
Medlem
100pennors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Helt otroligt..

r det samma son som Fredrik Reinfeldt tillsammans reste med till USA och skrev en bok om det amerikanska valet? Vad heter han? Frgan r om vr frra statsminister ocks snortat kokain tillsammans med sonen? (om det nu r kokain) Har polisen tagit blodprov p bde Fredrik och sonen? r Fredrik Reinfeldt kokainberoende? Hur mnga linor har han dragit genom ren och nr i s fall? Mnga svar som krver svar. Knark och knarkpengar tillhrande den frra statsministerns son hittas i statsministers bostad.. En riktig jvla BOMB!

Chockerande...

Det r Gustaf han varit i Amerika med inte Eric
Citera
2020-09-03, 19:48
Medlem
Rasseltasss avatar
Sanslst...knarkades det i Sagerska Palatset ocks nr de bodde dr? En knarkarkvart bevakad av spo-poliser!
Citera
2020-09-03, 19:52
Medlem
Elementarts avatar
Rubriken i denna trd borde uppdateras s man vet vem det handlar om.
Citera
2020-09-03, 19:56
Medlem
Gissar p att det r den yngre sonen Erik Reinfeldt. Gustaf var lite fr synlig i media under slutet av frra ret (var bl.a. med mamma Filippa i Malou i brjan av december) fr att man ska tro att detta skulle hnt precis innan. Plus att han verkar ngot mer sktsam n Erik.

Att frvara knark dr det finns en tvring r ju rtt vidrigt. Tnk om ungen ftt tag p det?
Citera
2020-09-03, 19:56
Nu frstr man hans politik. Han r less p livet och vrlden och vill samka s mycket skada som mjligt.

Mnga misstnker att Adolf Hitler var lika dan (ven han missbrukade, bland annat amfetamin).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in