Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-09-06, 22:43
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Corona-test i bil i utlandet, drivethru, mm. Det mesta kan lösas i bilen.
Bilträffar tillhandahålls av vissa eskorter, medan andra rynkar på näsan o tvärvägrar (risk för upptäckt, sunkigt m.m.). Är själv incall-människa, som därmed missar många eskorter, då endast outcall erbjuds, men vissa erbjuder även bilträffar. Har provat bilträffar ngr ggr nu. Det är väldigt smidigt o. ger en stark kick. Visst, det finns en stresskomponent i det hela, jag blir lite nojjig när jag ser billycktor på avstånd, men hittills har det funkat bra. Det blir naturligtvis inte så bra som en längre träff i lugn o ro, men för ett BJ el. hett snabbknull, så funkar det bra.

Vad tycker ni om bilsex, egna erfarenheter, för- & nackdelar? Intressant att även veta hur eskorter ser på bilträffar!

De flesta av oss som vägrar bilträffar gör det inte pga risken för upptäckt eller pga sunkigt. Vi vägrar för att det är för farligt att sätta sig i en bil med en främmande man. Om han kör till ett isolerat ställe och börjar misshandla/våldta oss så är vi i en extremt utsatt position.

Jag tar inte ens emot skjuts av nya kunder.
Citera
2020-09-07, 21:17
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 40milesfromthesun
De flesta av oss som vägrar bilträffar gör det inte pga risken för upptäckt eller pga sunkigt. Vi vägrar för att det är för farligt att sätta sig i en bil med en främmande man. Om han kör till ett isolerat ställe och börjar misshandla/våldta oss så är vi i en extremt utsatt position.

Jag tar inte ens emot skjuts av nya kunder.

På samma sätt känns det otryggt första gången vid incall, blev blåst en gång då, men lyckligtvis inte misshandlad/hotad. Utan i lgh så träffade jag eskorten, betalade, o hon gick in i ett annat rum för att göra sig i ordning, o då kom två personer in genom dörren o undrade vad jag gjorde m deras kusin. Men de hade likaväl ha misshandlat mig. Inget är säkert i denna värld, dessvärre.
Citera
2020-09-08, 16:32
  #15
Medlem
Körde bil träff i början av 80 talet hade 140då var gott om plats, men nu skulle fan våga. Med allt skit som händer, och lätt att ta fram vem som äger bilen blir lite nojig där annars sommar tid var mysigt med tjejerna utomhus om inte nojja fanns med
Citera
2021-01-28, 21:33
  #16
Medlem
Finns det ngn temp när bilsex blir farligt? 😱
Citera
2021-01-28, 23:17
  #17
Medlem
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Finns det ngn temp när bilsex blir farligt? 😱
Farligt? Hur menar du? Uppåt 50-60 grader kan det ju bli jobbigt kanske.
Citera
2021-01-29, 18:20
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Farligt? Hur menar du? Uppåt 50-60 grader kan det ju bli jobbigt kanske.

Menade nu i minusgraderna.
Citera
2021-01-29, 19:14
  #19
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Menade nu i minusgraderna.

Äh, bara bra att värma sig lite. Tror snarare hög temp kan vara farligt, och vill minnas att imma på rutorna var ett av problemen förr när man plockade upp damer på gatan. Fick stå på tomgång med defroster i 5-10 min oavsett yttertemp innan msn lämnade platsen...
Citera
2021-01-30, 12:55
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Äh, bara bra att värma sig lite. Tror snarare hög temp kan vara farligt, och vill minnas att imma på rutorna var ett av problemen förr när man plockade upp damer på gatan. Fick stå på tomgång med defroster i 5-10 min oavsett yttertemp innan msn lämnade platsen...

Ja, vilket i-landsproblem! 😃
Citera
2021-01-30, 21:23
  #21
Medlem
När man var yngre och vigare och jobbade med Öresundsbroförbindelsen hösten 1998 så blev det ett bättre antal bilträffar med töser som plockades upp i det rätta kvarteret kring Industrigatan. På den tiden innan Sverige blivit Förbuds-Sverige.. Lite meckigt - men det går tom att pöka i en VW Golf!

Bästa nypen hösten 1998 nere i Malmö var dock med en kvinna lite äldre än en an som bodde i närheten av Limhamn.

Linda i Lund som hon kallade sig äktades några ggr runt 2004 också, ingen fempoängare men ok ändå i det stora hela. Bakifrån var gott med henne. Annars så har det blivit andra sidan sundet av försiktighetsskäl när man väl är åt de sydligare breddgraderna numera.

Bilträffar fungerar som sagt, men de är bättre när man är i 25-årsåldern! Numera går gränsen vid snabbisbilavsugningar levererade av de galanta damerna..
Citera
2021-02-09, 20:38
  #22
Medlem
Är nog för bekväm för att köra bilsex. Tycker tanken med att ha sex med någon i bilen är avtändande. Jag föredrar incall, där tjejen i lugn och ro kan göra sig i ordning inför träffen.
Citera
2021-02-10, 12:34
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandekerkhof
Är nog för bekväm för att köra bilsex. Tycker tanken med att ha sex med någon i bilen är avtändande. Jag föredrar incall, där tjejen i lugn och ro kan göra sig i ordning inför träffen.
Rena är dom, går ju att köpa en portabel dusch som får plats i handväskan men vissa luffare får ju jaga samma sort som dom själva 🤣
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback