Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2020-09-01, 06:31
  #61
Medlem
Ja, det är väl lika bra att tala klarspråk. Det finns stora grenar av folk med ursprung i judisk identitet, ofta från Khazarien. Dessa arbetar för sitt folk och ser ett starkt svenskt Sverige som ett hinder för deras grupp makt. Obs, detta gäller absolut inte alla judar, det finns många bra. Jag själv har fått lite ideologiskt inflytande från vissa judiska grenar. De skulle aldrig förstöra ett så fint land som Sverige?

Och sen har vi araber i islam-kostym. Förr kallades dom Muhammedaner. Dessa av dom har hållit på med sin imperialism i 1000 år. Det är inget nytt. Kolla på Iran, kolla på Albanien. Detta är inget nytt i världen. Våldsamma, ointelligenta och med ap-beteende så vill dom erövra. Dom ska inte ervra Sverige Nu stänger vi dörren. Tråkigt att dom nu besudlar vårt land. Jag känner flera ifrån dessa länder som är schyssta och bra människor och inte stämmer in i mallen som jag just gav, så jag ger mig inte på en hel grupp.

Sen har vi en politiskt kulturmarxistiskt ideologi ifrån Frankfurtskolan, som sedan letade sig in på amerikanska universitet och därifrån till svenska universitet, media och politiker. (Ja, nästan allihopa på skolan var av "judisk" bakgrund, men det finns många bra judar också, och en del av de tidigare kanske inte menade något illa).

Sen har vi veka politiker och journalister i landet som böjer sig för stunden för det som är politiskt korrekt, och som har valt att inte skydda sitt folk som har gett dom deras förtroende.

Det finns många fler anledningar också, men nu orkar jag inte skriva mer.
Citera
2020-09-01, 06:58
  #62
Medlem
Pungsvings avatar
Sosseväljarna.
Citera
2020-09-01, 12:41
  #63
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Sosseväljarna.

Var det även sosseväljarnas fel att Reinfeldt kunde öppna upp landet helt bland annat?

Om det ändå vore så enkelt som att "det är sosseväljarnas fel", men nej, det är lite mer komplicerat än så.

Det spelar ingen roll vilka det svenska folket röstar på, vi hade hamnat här ändå. Det är inte det svenska folket eller dom folkvalda politikerna som har den yttersta makten.

Jag vågar tom påstå att även om 51% av svenskarna hade röstat på NMR så hade makten bakom kulisserna på ett eller annat sätt ordnat så att det inte hade blivit giltigt ändå.

Med hjälp av FN, EU, olika organisationer och filantroper som exempelvis George Soros så hade man tagit makten ändå från NMR och rättfärdigat det för svenskarna och omvärlden med att man inte kan tillåta sådan ondska i västlandet Sverige.

Kolla bara på hur det har sett ut i Us of A exempelvis med Trump och hur det har kämpats och fightats för att få bort honom.

I Sverige har vi ingen stark motpol till etablisemanget och skuggstaten vilket dom har i Us of A som har gjort att Trump kunnat parrera attackerna som skett mot honom. Så om något annat än dom etablerade partierna hade fått 51% och då också makten, så hade det inte funnits något starkt nätverk av elitmänniskor och etablisemang som kunnat stå emot det svenska etablisemanget och globalisterna som exempelvis Wallenberg.
__________________
Senast redigerad av UndeadNinja 2020-09-01 kl. 12:44.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback