• 1
  • 2
2020-08-29, 00:18
Medlem
Thathappened22s avatar
Vad gör man? Mångmiljonär. Började köpa på mig en del bitcoins i tidigt skede, främst för illegal handel, tappade bort lösen men har äntligen kommit över uppgifterna och har tillgång till drygt fyra miljoner kr.

Kanske inte ska röra pengarna just nu för är ganska fucked up, tänkte fira lite.

Behöver inte lyfta ett finger resten av livet om jag investerar väl. Men några idéer?
Citera
2020-08-29, 00:26
Medlem
Andomarns avatar
Beror helt och hållet på om du tänkt behålla dina bitcoins eller sälja.
Om du tänkt behålla dina bitcoin finns det ett antal företag som erbjuder VISA kort, precis som ett vanligt bankkort fast med kryptovaluta.
På coinbase kan man sälja sina bitcoins och få pengar till sitt Amerikanska bankkonto, vet ej om man kan det i Sverige.
Eventuellt kan man göra det hos Kraken.
Citera
2020-08-29, 00:44
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thathappened22
Vad gör man? Mångmiljonär. Började köpa på mig en del bitcoins i tidigt skede, främst för illegal handel, tappade bort lösen men har äntligen kommit över uppgifterna och har tillgång till drygt fyra miljoner kr.

Kanske inte ska röra pengarna just nu för är ganska fucked up, tänkte fira lite.

Behöver inte lyfta ett finger resten av livet om jag investerar väl. Men några idéer?

Då får du investera väldigt väl. Det är mycket pengar, men inte SÅ mycket pengar. Eller har du nära till pensionen?
Citera
2020-08-29, 00:47
Medlem
Thathappened22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Då får du investera väldigt väl. Det är mycket pengar, men inte SÅ mycket pengar. Eller har du nära till pensionen?

Har idéer om att placera pengarna väl och flytta till Filippinerna. Varmt och gott om kvinnor.
Citera
2020-08-29, 00:55
Medlem
Zaedrewss avatar
Grattis! Jag menar jag skulle inkassera snarast möjligast. Men det beror väl på har du skulder till kronis lär de sno pengarna direkt de kommer in till ett svenskt bankkonto.
Citera
2020-08-29, 01:04
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Grattis! Casha in direkt. Ingen jävel vet när den där skiten crashar totalt.-

Fyra mille är jävligt mycket pengar men inte tillräckligt för att sluta jobba om du inte har nära pension.
Citera
2020-08-29, 01:13
Medlem
Grattis.
Jag hade nog försökt fått det kopplat till ett kort. Sen dra ifrån Sverige omedelbart!!
Citera
2020-08-29, 01:24
Medlem
Thathappened22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Grattis! Jag menar jag skulle inkassera snarast möjligast. Men det beror väl på har du skulder till kronis lär de sno pengarna direkt de kommer in till ett svenskt bankkonto.

Tack!

Nejdå, inga skulder mer än lägre CSN skuld.

Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
Grattis.
Jag hade nog försökt fått det kopplat till ett kort. Sen dra ifrån Sverige omedelbart!!

Funderar faktiskt på det. Drar nog ganska snart. Vet inte om det blir Filippinerna eller Indonesien, blir nog det snarare.
Citera
2020-08-29, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thathappened22

Sälj fort
Citera
2020-08-29, 02:04
Medlem
Gratulerar! Försök få de omsatta till riktiga pengar på en svensk bank och skatta för skiten. Ta sedan en funderare på ditt liv om varför du ens skaffade bitcoins från början. Jag har slarvat bort mina för gott men det var inte mycket. Går att leva med idag.

Ditt fall är ju bättre än att vinna på lotto. Vilken känsla när du insåg du hade tillbaka allt.
Senast redigerad av starxgvs 2020-08-29 kl. 02:57.
Citera
2020-08-29, 02:51
Medlem
Sälj de mot kontanter. Sen sätter du in på bankkontot..inte allt, men typ 50k.
Citera
2020-08-29, 03:37
Medlem
Du är alltså i studentålder och tror du ska leva på 4 miljoner resten av livet. Vilken skojare 😂
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in