2020-08-29, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intermittent
Var det inte denna Kenny och ngon till som misshandlade hagamannen? Eller blandar jag ihop nu..?
S kanske det va...jag vet att han Kenny(som naturligtvis r en hedersknyffel sjlv) har spat p nt riktigt vider nnstans nngng(p en sexbunker sklart) nd rtt bra att dom fr stryk. Tom av sina egna...sjukt s det nstan inte liknar nnting 🤮
Citera
2020-08-29, 20:18
Medlem
fyllds avatar
Sknt med en glad nyhet i detta stndiga mrker.
Citera
2020-08-29, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyer1
Anders p avdelning/anstallt fr sexkriminella. Han lr bli tvungen suga kuk hela dagarna och gr han det dligt blir det ngra knytnvar. Rtt t han. Hoppas han tar livet av sig snart, d han inte frtjnar leva, djlva pedofil , kvinno o barnamrdare.
Det har han tyvrr inte i sig. Man fr hoppas att nn hjlper honom att komma dr han hr hemma. Fr frihet och frisk luft, det kommer han aldrig uppleva nt mer. Det finns vissa som verkligen ddstraff borde vara ett alternativ fr. Eklund r en av dom. Min dotter var i samma lder nr hn mrdade henne. Det sjuka r att jag och min vn kte runt och flumma p skogsvgar runt Stjrnsund, Gysinge och runt omkring, ska inte sga samma dag. Men bra jvla nra i tid...fy fan vad sknt om man trffat p aset d, mitt i skogen...d hade Anders Eklund nog legat kvar dr ute n😈
Citera
2020-08-29, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G26
S kanske det va...jag vet att han Kenny(som naturligtvis r en hedersknyffel sjlv) har spat p nt riktigt vider nnstans nngng(p en sexbunker sklart) nd rtt bra att dom fr stryk. Tom av sina egna...sjukt s det nstan inte liknar nnting 🤮
Haha ja en riktig hedersknyffel

Skte runt lite och det var tydligen hagamannen som kte p dng av Kenny och sedan av ytterligare en intern, bda dmda fr mord och vldtkt.
ven om dom som gr detta r lika stora svin sjlva s r det iallafall tillfredsstllande att ngon ger Hagamannen och Eklund p kften
Citera
2020-08-29, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G26
Mmm. Men har fr mig att det var den hr Kenny som vldtog och mrda styvdottern som var frst. Kanske innan dessa 2. Ska grva lite..,
Han misshandlade Hagamannen, domen finns att lsa i trden om hans tidigare brott.
Citera
2020-08-29, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intermittent
Haha ja en riktig hedersknyffel

Skte runt lite och det var tydligen hagamannen som kte p dng av Kenny och sedan av ytterligare en intern, bda dmda fr mord och vldtkt.
ven om dom som gr detta r lika stora svin sjlva s r det iallafall tillfredsstllande att ngon ger Hagamannen och Eklund p kften

Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Han misshandlade Hagamannen, domen finns att lsa i trden om hans tidigare brott.
Ahh, ok. Ja, dom fr grna fortstta i denna anda, helst med en ddlig utgng.
Citera
2020-08-29, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Lste lite i trden nu ocks. Lste inte om han anskt om tidsbestmt? Han br ju ftt avslag iaf.
Citera
2020-08-29, 21:51
Medlem
PH1s avatar
Stackars Eklund. Tnk p allas lika vrde. Han r lika mycket vrd som Engla och Pernilla. Han r ju ocks ett offer. Tnk p att han blev kidnappad av poliser och inlst i ett fngelse. I det Goda samhllet r han lika vrd att f vara fri som alla andra. Engla och Pernilla kommer inte tillbaka genom att vi hmnas p stackars Eklund. Han behver f terapi fr sitt trauma, och sedan hjlp att komma tillbaka till samhllet. Rsta p Socialdemokraterna, Milj- eller Vnsterpartiet.

N, rtt t den jveln, och "vrdegrunden" kan dra t helvete.

Varfr vnsterflummade jag? Jo, det r kul att Eklund fick stryk, men det r en hndelse som gr varken till eller frn. Han sitter inne och lr inte komma ut p ett bra tag. Ute i samhllet pgr ngot mycket vrre tack vare vnsterflummarnas sjuka politik. Bomber, skjutningar, gruppvldtkter, frnedringsrn, mardrmsscenarion fr svenska barn i skolorna, "BLM", hat mot poliser och blljuspersonal, hot mot vrdpersonal, lrare m.m. Frrdarna i Riksdagen har blod p sina hnder.
Citera
2020-08-29, 22:30
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PH1
Stackars Eklund. Tnk p allas lika vrde. Han r lika mycket vrd som Engla och Pernilla. Han r ju ocks ett offer. Tnk p att han blev kidnappad av poliser och inlst i ett fngelse. I det Goda samhllet r han lika vrd att f vara fri som alla andra. Engla och Pernilla kommer inte tillbaka genom att vi hmnas p stackars Eklund. Han behver f terapi fr sitt trauma, och sedan hjlp att komma tillbaka till samhllet. Rsta p Socialdemokraterna, Milj- eller Vnsterpartiet.

N, rtt t den jveln, och "vrdegrunden" kan dra t helvete.
Intressant marknadsfring den "goda sidan" med hat och vld som affrsid

Det r f.. inte fr att Anders Eklund skulle ha mindre vrde som person, som han sitter insprrad. Att du tror det bevisar ju vem som r den riktiga idioten.
Citera
2020-08-29, 22:45
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MooseDad
Kriminalvrdaren som sktt hissen har uppenbarligen gjort en tabbe (p gott och ont).Vederbrande br kunna bli freml fr utredning om tjnstefel.

Intagna p olika vningsplan ska normalt ej vistas ihop, annat n om de funkar bra ihop och delar sysselsttning ssom tvtt och stdning e t c.

A Salberga har skerhetsklass 1 vilket r den hgsta klassen i Sverige. Det betyder inte att mnskliga misstag inte begs, ej heller att brott mot skerhetsfreskrifter o s v inte alltid fljs.

Och nd sker det. Vi kan nog ge oss fan p att piltarna r ett gng lika duktiga medarbetare som de som skolas till dagens poliser, jag har sjlv knt och knner folk som, ironiskt nog, arbetar p den nu omtalade anstalten ifrga ocks.

Vad jag vet r att 1, man kollar inte referenser s noga, och 2, ven dr inom kriminalvrden vger annat n ren lmplighet fr yrket tyngre.
Citera
2020-08-29, 22:55
Medlem
Uberfuhrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
S var det dags fr livstidsdmde pedofilen, barnamrdaren och vldtktsmannen att f karma serverad igen.

https://www.aftonbladet.se/a/vQvzLp

Citerat ur artikeln

krlek. kan vi donera deg till vederbrande grningsman?
Citera
2020-08-29, 23:00
Medlem
Uberfuhrers avatar
Jag orkar inte lsa alla inlgg i trden utan att bli irriterad.. jag r beredd upprtta ett swisch nummer hr ute fr att pengarna ska falla GM till godo som torterar den jveln dr inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in