Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-27, 14:52
  #1
Medlem
Jag det säger väl sig självt vad jag gjorde.

Tror ni att detta försvagat effekten eller har ingenting alls hänt? Kan förtydliga att bagen låg i ett par av mina jeans som kördes i 30 eller 40 grader i nån timme. Blivit lite klibbigt men påsen förblev stängd. Är det bara att snörvla i sig?
Citera
2020-08-27, 14:55
  #2
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkmacka
Jag det säger väl sig självt vad jag gjorde.

Tror ni att detta försvagat effekten eller har ingenting alls hänt? Kan förtydliga att bagen låg i ett par av mina jeans som kördes i 30 eller 40 grader i nån timme. Blivit lite klibbigt men påsen förblev stängd. Är det bara att snörvla i sig?

Är väl bara att hälla upp och fördela ut och låta torka. Sen prova sig fram.
Citera
2020-08-27, 15:11
  #3
Medlem
Ghastens avatar
Tvättat i någon timme vad har du för maskin brukar ta 30 till 45 minuter 1 tvätt.

Sen till påsen om det inte blev blött så är det ok annars lär du ha tvättmedel inblandat. Men droger som droger
Citera
2020-08-27, 16:42
  #4
Medlem
spelar ingen roll ens om det kom tvättmedel i skulle va så lite så märks inte.. torka bara
Citera
2020-08-27, 16:56
  #5
Medlem
Lost1nwonderlands avatar
Jag hade blandat ut det i ca 4 meter vatten, filtrerat med pump och micronfilter. Sprutat ut på en stor spegel/ungsform i glas och sedan låtit torka
Citera
2020-09-02, 18:29
  #6
Medlem
Aja, update:

Torkade allting i några dagar. Drog sen i mig 3-4 hästlinor för jag tänkte att det förmodligen försvagats eller nånting. Insåg nån minut senare att jag bara tvättat bagen i 30 grader och att effekten förmodligen var oförändrat och började i samma sekund trippa bollar.

Slutet gott, alla hästar i stallet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback