Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-25, 23:03
  #13
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael_svensson
Det är sant. Dock, ifall det är en "vänstermänniska" som skrivit inlägget så är det snarare mer regel än undantag att inlägget ter sig obegripligt. 😂

Om du tror att jag är vänstermännsika kan du knappast ha läst inlägget. Att skribenten inte förstod vad som menades med högerextremist trots att det måste framgått av sammanhanget kan inte jag ta ansvar för.

Man kan inte ta ansvar för andras vantolkingar.
Citera
2020-08-25, 23:47
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenAnnan
Inget kommer hända innan USAs 'liberaler' konfronteras.
Så länge stöd finns därifrån så kommer svenska vänstern hålla ut.

När allt ballar ur hoppas jag att pendeln stannar i neutral-läge och inte svänger okontrollerat åt andra hållet istället.


I Usa håller pendeln på att stanna i uppsvingen, många håller andan för snart ,jävligt snart börjar den svinga till andra hållet. Om jag ska gissa så kommer presidentvalet sannolikt bli av,men om Trump vinner (vilket jag tror att han kommer göra), då kommer kulturmarxisterna gå all in och skiten träffar fläkten på allvar. Deras "last stand" så att säga,för då har de inget att förlora längre.

Upptrappningen som antifa och blm håller på med för tillfället,kommer inte att hålla på i all oändlighet.
Average Joe kommer surna ihop riktigt ordentligt på blm/antifa.

En del average Joes är snart redo att ta till vapen bara för att få öppna upp sina affärer och börja tjäna pengar igen efter corona nerstängningen. För många average Joes har inte mycket att förlora längre.

Människor som inte har mycket att förlora är beredda att gå långt för att få tillbaks det de hade en gång.
Vi är alltså snart i FUBAR ,och pendeln kommer svinga tillbaka lika långt åt andra hållet.
Det är inte längre bara ett fåtal puckon på reddit som viskar om boogaloo på samma sätt som det i Sverige inte längre bara är ett fåtal pucko på flashback som pratar om Intensifierad repatriering och volymer.


Och nej, jag ser inte heller fram emot vad som händer när pendeln svänger.
__________________
Senast redigerad av Throwaway1912 2020-08-25 kl. 23:57.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback