Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-08-25, 19:03
  #25
Medlem
BloodRedMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Annie Lööf är en 0-poängare, ärligt talat.

Ja, hon blir ju det så fort hon öppnar käften, tyvärr.
Citera
2020-09-07, 14:08
  #26
Medlem
Topplocks avatar
Har tagit och blivit medlem i KD nu =)
Citera
2020-10-10, 09:37
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det är faktiskt rätt pinsamt att erkänna, men jag har tidigare övervägt att rösta på KD bara för att jag tycker Ebba är snygg och var ganska vass i debatterna innan valet 2018. Tack och lov så tog förnuftet över, och rösten landade återigen på SD. Men ja, jag har faktiskt tänkt i de banorna. Ebba är förföriskt snygg. I synnerhet när hon lägger fram sunda åsikter.

Snacka svensk demokrati är fucked om man överväger att rösta på ett parti bara för att man får stånd när man tittar på partiledare!

Citat:
Ursprungligen postat av Topplock
Precis samma för mig och jag har aldrig röstat borgligt innan..
Men blir kanske KD till nästa val pga Ebba.

Citat:
Ursprungligen postat av Topplock
Har tagit och blivit medlem i KD nu =)

Hahaha herregud, berätta inte om det här för din förvaltare bara!
Citera
2022-01-22, 11:38
  #28
Medlem
Merrybums avatar
Ja KD och Ebba Busch är ju intressant. Ebba använder partiet på ett sätt som mig verkligen inte förekommit i Sverige innan. Partiet har öppet tagit ställning i hennes husaffär. Lokal KD-sidor på Facebook har skrivet om den. Och valt att hänga ut enskilda medborgare som klandervärdiga,

Ebba har själv använt sin sida (sida inte profil) på Facebook där hon delar utifrån sin roll som partiledare. Till att hänga ut dessa individer så till den grad att hon torskat på grovt förtal.

Där hon dessutom hånar lagen genom att säga jag erkänner ett brott jag vet att jag är oskyldig till. KD ställer sig bakom och man kan på flera håll inom partiet ifrågasätta lagen offentligt.

Ebba använder partiet som om partiet fanns där för henne, inte hon för partiet. Sånt hör inte hemma i en demokrati.
Citera
2022-01-22, 11:40
  #29
Medlem
groovesnuss avatar
KD är SD för tjejer
Citera
2022-01-22, 12:16
  #30
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
KD är SD för tjejer
Sant, och för de som tror att det är mera politiskt korrekt att rösta på KD än SD.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback